Aleluia!

Februarie 6, 2007 at 8:36 pm (Diverse) ()

De fapt sesiunea s-a terminat inca de duminica cand am avut
ultimul examen, dar abia azi am scapat de primit toate rezultatele…
in general bilantul e ok… insa nush in ce masura iau bursa pe sem
2…ca au fost multe note mari so… in orice caz… ai mei au fost
anuntati ca nu iau, asa ca sunt acoperita:))….
 
Btw,
uneori cred ca nu sunt apreciata asa cum merit, mai ales de colegii de
facultate (ma intreb oare cati imi citesc blogul:)) ). Stiu ei cine ii
iubeste si s-a dus sa rezolve problema cu notele de la seminar,
nu?;;)…. VREAU STATUIE!… ma rog, asta nu-mi face lucrarea de examen
mai putin varza… asta e, ma duc la marire…. numai pt profesor si
tot invatz materia aia de 10…
 
Acum relaxarea
totala… pe la campie, pe la deal, pe la munte… prin cluburi:))….
ma rog, duminica dupa un examen absolut criminal (ca tot era ultimul)
ce sa faca fetele?… hai in 24:))… oricum, ase-ul isi ia multe
injuraturi acuma… he he;))
 
Acuma, relaxare…
daca pana acum nu scriam in blog pe motiv de sesiune, acuma nu o sa
scriu pe motiv de somn si de raceala… dap… me too…
Take
care… oricum, postul meu cu multimesinjerul primeste la vizite de pe
google… mama, mama:))… face tot traficul… macar atata sa fac si
eu cu blogul asta… ca pe pustii de clasele 1-4 care au teme de
vacanta… asta e… s-au dus zilele alea din care invatzam din carte sau din caiet si nu cautam propozitii pe google :)):))… off, off, mai mai….
 
V-am pupat,
Eof(b)

 

Lasă un răspuns

