Ce bine e in sesiune…

Ianuarie 22, 2007 at 3:35 pm (Diverse) ()

Ho, ca nu am innebunit subit:))… singurul lucru bun e ca nu trebuie sa ma mai deplasez pana la facultate:P… in afara de azi dim cand la 7 30 am avut exam la access… bleah… sper sa fie bine ce am scris…. slava Domnului ca e singurul la ora de asta imposibila… noroc cu tata ca m-a dus ca altfel…
 
Asa, revenind la subiect… mi-am luat blugi:D… poate deseara daca ma ajuta bro’ le fac si o poza ca sunt f mandra de ei;;)…. restul programului de sesiune ar fi cam asa:
  • marti (adica maine): luat carti jen (we wuv jen!:*)
  • vineri: mers coafor pentru tuns… si sa am grija cat de tare zbier "NU TAIATI MULT CA MIE IMI PLAC VARFURILE TOCATE!" (imi creste parul mai greu…)…
  • sapt viitoare, o zi cu soare sau nu: mers pe la Cristina prin vizite:))
  • examene: aahhh… not important!:))…. o sa apara la status pe la yahoo alaturi de deja celebra: "Nu stiam nimic la examen, copiutze n-aveam, numa’ tocilari in jur, mi-am bagat p..a si-am plecat!" care a ajuns dicton prin ASE:))

Teoretic la 4 tre’ sa plec sa iau rez la exam la conta… sper sa fie bine:-s… si voiam si eu sa dorm azi… ca aseara (puterea obisnuintei) am adormit pe la 2… si trezirea la 6… asa ca nu sunt foarte bine dispusa acum… cred ca imi fac o cioco calda ca mi-am reinnoit provizia:))… noroc ca am bani de dat pe astea (mama a plecat in ‘delegatie’ la bunica si nu mai are cine sa mi le ia:))… lenea asta… ) si drum spre Angst, ca altfel… vai de mine:))

 
Mah, cam atat… ca nu mai am inspiratie:))… o sa urmeze un fa.chiu la un moment dat… dar nu promit nimic… A, o sa adaug Eminem la playlist cu When I’m gone…
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

