Hello

Decembrie 18, 2006 at 9:42 pm (Diverse) ()

1. I’m alive… ocupata pana peste cap, dar in viata:)….
 
2. Culmea ironiei: Sa primesc ca mesaj anti-mass (pe messenger) poezia facuta de mine si de Argus =))…
 
3. A propos de yahoo messenger… Au bagat aia un update la v8 (v8.1), iar fraierii care l-au facut (inclusiv subsemnata) s-au trezit ca multimessengerul ala de pe softpedia (caruia i-am facut eu reclama) nu mai functioneaza… Pana cand apare o versiune compatibila cu modificarile lui peste (Baietii de la yahoo… sunteti nesimtiti fratilor, ce ati avut cu noi?… suntem dintr-o tara mica si ca vai de ea:)… Si in engleza: Yahoo guys, you suck!… WTF you had against us?… we’re from a small, poor country:) …), singura solutie pentru multimessenger este sa instalati versiunea de yahoo care este in folderul cu multimess-ul (aia de care ziceam eu ca nu e nevoie…). Eu o sa mai sondez dupa program, poate il gasesc… Oricum, daca nu ati apucat sa upgradati: DON’T DO IT !!!
 
Cam atata, ca am de scris…
 
V-am pupat,
Eof(b)
2 comentarii

  1. didlee said,

    😀 Eu credeam ca va fi musai sa fac updateul ala, din 5 in 5 min ma atentionau. Dar tocmai pt YmGold nu am facut-o, hihi. Altfel, imi plac mult pozele din stanga, i love cosmosu care este, sau ti-am mai zis? :-s Hug

  2. sidryane said,

    Ce e aia YmGold?:D… Asta e cuvant nou:)… si suna bine:)…
    Nu tin minte sa-mi fi zis… dar ma bucur ca le apreciaza cineva:)… kisses:*

Lasă un răspuns

