Hop si eu…:)

Decembrie 13, 2006 at 11:37 am (Diverse) ()

Scriu rar, stiu… nu am timp, stiu… trebuia sa fac altceva acum (adica sa invatz la conta pentru maine), stiu…
Azi o sa lipsesc iar de la cursuri ca sa rezolv ce am de rezolvat…
Si daca o vedeti pe zana Maselutza, f..eti-i una dupa ceafa din partea mea… nu aveam nevoie sa ma mai plimb si prin Dristor acuma pentru dentist… si ma doare ca drq, si am consumat o folie de nurofen forte in 3 zile…
Hai ca merg la invatzat, sting calc si gata… sa nu uit de baterii pentru lanterna si de referatul ala la finante, cand o sa-l mai fac si pe el…
 
V-am pupat,
Eof(b)
2 comentarii

  1. jon said,

    🙂 Am auzit ca daca pui dintisorul sub perna, a doua zi o sa gasesti un banut. Ia incearca 😀

  2. sidryane said,

    Mie mi-a murit nervul… dintele e la locul lui… si parerea mea despre zana nu s-a schimbat! au..:((

Lasă un răspuns

