Listele alea… si nu numai:)

Decembrie 10, 2006 at 11:52 pm (Diverse) ()

"Baitza, mers cursuri azi, mers petrecere Poe (La multi ani, bah!:D, ai
grija la garda de acuma;) ) + Sanda (Happy schimbare de prefix !!!)
(ultimele 3 in mai putin de 6 ore, sper sa-mi iasa…)
" – dap… a mers… desi eu n-am prea inteles mare lucru din nici una din petreceri, tot m-am distrat alaturi de prieteni:)… si btw, Backstage e un club super ok, ceva in genul Twice (unde mi-am serbat eu ziua), chiar daca e la 10 metri de bomba de Fire:P… evident m-am invartit cu Ana pe stradutze pana sa dam de el… nu-i nimic, asa invatz si eu barurile si nu ma mai fac de ras in fata colegilor din provincie ca nush unde’s astea:))… Iar Cafe Deko… well, sa zicem ca trebuie sa trec mai des pe acolo:))…. chiar am ras;))… rasuflate sau nu, bancurile alea chiar au fost inteligente… pacat ca nu dureaza programul mai mult de 1… si ca imediat ce se termina pleaca mai mult de 3/4 din lume…Oricum a fost amuzant dupa, sa stam la coada la McDrive, fara masina evident:))… Recomand ‘actorilor’ sa bage si pizza in meniu, nu numai sandwich-urile alea pe care le gasesti si la metrou la Victoriei si de care oricum nu se atinge nimeni…
Mi-e dor de Salsa:((…. lasa ca invatz eu si salsa… cresc eu mare:))… 
 
&&**^^%%^^**&&
 
Vineri e iar zi de plecat aiurea;)…. cunoscatorii stie;)… Sper sa termin ce am de facut pana atunci… In rest, iar urmeaza o saptamana 24/7 ca in reclama… sper sa ma descurc… ma enerveaza faptul ca m-am chinuit atat sa-mi termin partea de referat la franceza, iar colega a stat sa invete pentru lucrari (si ar cam trebui sa-i iau exemplul… ce ma asteapta si pe mine…) si nu a reusit sa scrie:((… si eu chiar voiam sa scap miercurea asta de el…
 
&&**^^%%^^**&&
 
Am vazut la ProTv o tampenie de nu mi-a venit sa cred ca e adevarat… Celebra remixare manelistica a imnului Romaniei, iar ca videoclip imagini cu alesii iubiti ai patriei pupandu-se si felicitandu-se… Si ca sa fie tabloul complet, mesajul transmis era "Saru’ mana pentru U.E.!"
Stiu ca eu taxez unele exprimari dar de data asta fac o exceptie:
MUIE BAH!    SA VA FIE RUSINE !!!
Nu m-am prins daca chestia aia era ironica (desi slabe sperante sa fi fost asa) sau nu, dar e cel mai tampit lucru pe care puteau sa-l faca… ma gandesc ca in tarile civilizate difuzarea pe un post public a unei asemenea ineptii ar fi fost aspru sanctionata… Dar…
 
&&**^^%%^^**&&
 
Joia asta este teoretic petrecerea de Craciun a scolii de dans… numai ca… daca nu vin fetele, eu singura nu merg…. stim noi de ce:))… chiar daca este f aproape de casa mea;))… god, eu chiar am venit la scoala aia ca sa invatz sa dansez… si doar atat…. dar sunt unii care chiar nu inteleg mesajele astea si sunt destul de clare: "MARS!… ca mi se face sila!"…
 
&&**^^%%^^**&&
 
Gata, merg la baitza si pe urma la somn, ca maine e o zi suuper lunga… vai de mine…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
 
 
Lasă un răspuns

