Ce s-a mai intamplat…

Noiembrie 25, 2006 at 12:50 pm (Diverse) ()

Stiu ca iar am inceput sa scriu rar… acum chiar e lipsa de timp si o sa fie si mai putin incepand de sapt viitoare…
Vesti bune si relativ bune:
^^–^^ Mi-am reparat ceasul:)… care ceas? Well, il primisem anul trecut cadou, mi se pare ca i-am facut si poza pt blog… si avea o defectiune la bratara, la sistemul de inchidere… Partea nasoala e ca in B ceasoricariile si reparatiile de bijuterii sunt, dar sunt oarecum invizibile… eu am gasit pe Constructorilor (pe stanga cum inaintezi pe strada) o chestie de genul (asta fiind marti) si ieri mi-am luat inima in dinti si picioarele la spinare si m-am dus cu el… reparat incuietoare, schimbat baterie:)…Facut (mie) promisiune de venit cu inca 2 bratari, probabil luni…
^^–^^ Marti o sa merg sa ma inscriu la cursurile alea… repet indemnul catre departamentul financiar din ASE: "Bagati, bah, bursele pe card !!!"
^^–^^ Azi am examen pt conta primara… dupa cum se vede, invatz asiduu pentru el:D… si eu urasc orice notiune teoretica din tot sufletelul meu mic si dulce;;)… adica retin caramizile de baza pentru partea practica (care intr-adevar conteaza) dar nu ma puneti acum sa descriu fiecare fir de praf din fiecare caramida… => invatzare logica, ceea ce e f greu…
^^–^^ Inca nu mi-am cumparat acumulatori… dar tot tre sa merg cu tata sa-si ia mobil (m-a innebunit cu asta, vrea unul pt care sa poata puna handsfree bluetooth) si poate ii strecor pe lista de cumparaturi;)… s-a dus ieri cu modelul printat, a ajuns acasa cu un hidrofor pentru la tara… chestie destul de tampita, dar justificata de faptul ca aia nu primeau cecuri… trebuie sa trag de el pana la Unirea or smth ca sa pot sa iau si aia… hate that… de fapt in ultima vreme am inceput sa-i evit pe amandoi… pentru ca pur si simplu m-am saturat… si eu clar NU o sa mai fac aceeasi greseala… oare in rest mai pot face ceva?…
^^–^^ Ok, am ajuns la concluzia ca pentru azi mai am numai partea teroretica din primul curs si gata… in rest sunt un geniu…
^^–^^ Distinsul nostru prof de la facultate s-a gandit ca tot nu au studentii ce face pe acasa, asa ca de ce sa nu vina degeaba joi si sa recupereze azi de la 12 doua cursuri?… Aseara aveam un status foarte sugestiv pe yahoo ("Maine va duceti la curs ca altfel va fac bucati !!!:D   Ordin de la sefa!") ca sa pot face si eu rost de cursuri… oricum, domnul prof are frigiderul plin de carne la ora asta… e sambata, e frig, multi voiau sa plece acasa…. chiar sunt curioasa cum s-a desfasurat cursul si cati au venit…
^^–^^ Chiar nu am chef de invatzat acum… si stresez lumea pe mess… cred ca imi pun tel sa sune pe la 2 si merg sa dorm un pic…
 
Have a nice saturday:)
 
V-am pupat,
Eof(b) 
2 comentarii

  1. Buddha said,

    Trebuie neaparat sa-ti fac cunostinta cu o secretara din ase, ca sa scapi de grijile cu profesorii si examenele 🙂

  2. sidryane said,

    Details pls!:D
    Examenul ala nu era la un curs din ASE, am facut eu separat… si l-am luat:D, dar oferta e oferta!:D

Lasă un răspuns

