Diverse…

Noiembrie 16, 2006 at 11:58 pm (Diverse) ()

**&&**
Discutie azi la seminarul de conta:
Profa: Cine iese la tabla?… Nimeni? (duuuh!!)… bine… sunteti.. 22 in grupa, spuneti un numar de la 1 la 22…
Din sala: 7!
Nr. 7: De acum incolo la secretariat sa va duceti voi!!!
Din sala: A, tu erai? 
 
**&&**
"Sub rezerva prevederilor paragrafului 3, cînd o întreprindere a unui stat contractant desfăşoară activitate în celălalt stat contractant prin intermediul unui sediu permanent situat în acel stat, atunci se atribuie în fiecare stat contractant acelui sediu permanent beneficiile pe care le-ar fi putut realiza dacă ar fi constituit o întreprindere distinctă şi separată, exercitînd activităţi identice sau analoage, în condiţii identice sau analoage şi tratînd cu toată independenţa cu întreprinderea al cărui sediu permanent este."
 
FUCK ASE !!!
 
**&&**
Am terminat "Zorba Grecul":)…
"Am, ma, inimi de piatra ce sunteti, am, ma, am si ochi, si nas, da’ am si inima si ma doare! si cand ai inima, nu mai ai nas si ochi! S-a zis cu toate!"   
Adevar grait-ai, Zorbas !!!
 
**&&**
Now I kinda should go 2 bed…. not!!!:)
But good night 2 you!
 
 
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

