Ca sa fie scris….

Noiembrie 1, 2006 at 9:11 pm (Diverse)

Nu ca starea mea anterioara s-ar fi imbunatatit, dar vreau sa scriu….
 
Cel
mai tare ma enerveaza celebra si mult prea folosita replica "Ai sa
regreti mai tarziu…" spusa cu un ton atotstiutor si previzionar. Oare
de ce? dedicatie pentru cei care o folosesc des in special pentru a-si
demonstra stiinta:
Sunteti niste retardati!
 
Si acum sa explic de ce:
Persoana mea de acum, sau de acum 1 secunda, sau de acum 2
secunde (ma rog, ati inteles ideea:) ) este rezultatul tuturor
interactiunilor cu mediul si a tuturor deciziilor pe care le-am luat
pana la momentul respectiv.
Orice decizie, orice alegere este o cauza
directa a personalitatii mele din acest moment si daca as regreta vreo
alegere e ca si cum mi-as nega propria personalitate! Cat de idioata as
fi sa fac asta ???? Acum sincer, cat de idiot ar fi cineva sa faca
asta??? Raspunsul e: Muuulti! Eu sunt printre putinii care si-a dat
seama de acest mecanism. Avantaj: eu!:)
Ceea ce ma streseaza e ca multi
nu considera ca modul meu de a gandi este corect (in special persoanele
mai in varsta, din familie sau nu) si tot incearca sa ma aduca pe calea
cea buna…
Newsflash! Toate deciziile pe care le-am luat
cu inima au dus la rezultate f bune si m-am simtit super! Ce imi pare
rau e ca nu am luat mai multe astfel de decizii pana acum… Ieri a
fost una din zilele in care chiar mi-am spus: "NU ESTI INTREAGA LA
MINTE!". Dar se pare ca am fost si m-am simtit mai bine ca niciodata!
Coelho ala nu e chiar atat de prost cand spune sa gandesti cu inima…
iar literatura lui este pentru gospodinele care se uita la telenovele
numai in cazul in care este citita de gospodinele care se uita la
telenovele… am afirmat si anterior, fiecare recepteaza o carte
intr-un anume fel, diferit de al celor din jur. Paolo, saracul,
incearca si el sa transmita un mesaj…. dar mai greu, deja s-a format
un curent, la care ader si eu, dar din alte motive… cartea si mesajul
sunt 2 chestii independente de restul oamenilor de pe pamant, depind
numai de mine… ok, divaghez si nu e bine:P.
Asa ca sa ma scuze stimatele personalitati, dar eu vreau sa fiu eu, nu vreau sa fiu voi!
 
V-am pupat,
Eof(b)

 

2 comentarii

  1. Buddha said,

    iesirea din turma o apreciez intotdeauna 🙂

  2. sidryane said,

    Da, si eu… raritatea face diferenta….

Lasă un răspuns

