Weblog's back:)

Septembrie 5, 2006 at 2:55 pm (Diverse) ()

„Serviciul tau favorit este oprit temporar pentru intretinere.
Te rugam sa revii in cateva momente.
Intre timp : Relaxeaza-te, bea o cafea, pregateste-ti insemnarile pentru publicare
sau joaca un minijoc (daca te plictisesti)”
 
A, bon… Cateva momente au fost ceva prea multe ore:P… Nu am apucat sa postez si eu despre Steve Irwin (RIP), desi vestea m-a socat de foarte de dimineata… M-am relaxat… cafea nu beau, iar provizia de cioco calda s-a dus repede:P, mi-a fost prea lene sa scriu in avans iar minijocul ala era intr-adevar atat de mini incat probabil furnicutzele s-ar fi putut juca pe el:P… poate a fost o ironie extrem (dar extrem!!) de subtila a celor de la weblog…
V-a fost dor de mine?:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
2 comentarii

  1. Sorin said,

    Sigur ca ne-a fost dor de tine, se putea altfel? 🙂

  2. sidryane said,

    *blushing* :”>

Lasă un răspuns

