Dilema…

August 29, 2006 at 9:14 pm (Diverse) ()

Not in the mood 4 writing, not in the mood 4 chatting… si cum le zic asta oamenilor de pe messenger?… sunt multi care ma mai intreaba de sanatate si nu am chef de palavre…. ma mai apuca si pe mine:).. stiu ca imi trece repede, dar nu in momentul asta…
In alta ordine de idei, azi am mancat clatite;;)… cu zahar, asa cum m-am obisnuit de cand eram mica.. la tara… snif snif… chiar m-a apucat melancolia…. si mi-e asa dor…
*******
No more mushy writing:)
Am gasit o alta dilema…;;)
Reclama la Coca Cola… aia cu tonomatul… baga tipul o moneda si arata drumul sticlei de cola:)… Toate bune si frumoase: moneda intra in cascada, iese sticla care e umpluta cu un lichid divin (cu toate ca aici zice cam altceva, dar asta e o alta poveste) si apoi niste chestii pufoase vin si se lipesc de ea si se catara…. si aici se rupe firul… deci, ce mama drq fac alea???!!???.. pe urma e acoperita de gheata si in urale si artificii iese afara unde este bauta… clasica faza cu drumul de la 0 la consumator…. dar eu tot stau si procesez de cate ori vad reclama… repet… ce fac chestiile pufoase cand se catara pe sticla?.. o pupa??? sau ce?… Pls, enlighten me!!!
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

