Pentru tratarea insomniei

August 28, 2006 at 12:12 am (Diverse) ()

Dap, exact asta am scris in titlu… pentru cine vrea sa se dea destept, mi s-a transmis pe mess (vesnicul YM;)) ) un test de inteligenta… dupa parerea mea e facut precis de unul din Mensa, ca numai aia n-au ce face mai folositor cu creierele alea geniale:P. Pentru a-l rezolva aveti voie sa apelati la orice sursa (de preferinta internet cu google si wikipedia)… ideea nu e sa stii toate informatiile alea pe dinafara, ci sa te prinzi ce vrea de la tine si unde sa cauti. Mi-a placut la nebunie sa-l dezleg, cu toti nervii care mi i-a facut:)… mai ales ca nu aveam nici ochelari nici lentile la ochi (long story de ce).
Oricum, mi-a placut… testul nu e in romana, e in engleza si in… gata, nu mai zic nimic…
Happy hacking!
Voila Za Test 
 
Sa-mi ziceti cati ati reusit:)…
 
V-am pupar,
Eof(b) 

3 comentarii

  1. vusi666 said,

    GREAT JOB!!

    You have completely solved the FreeStuffHotDeals Hacker Puzzle!

  2. sidryane said,

    Bravo!
    Ti-am editat putin comentariul ca fara sa vrei ai divulgat parola celor din „club” (club=astia care am rezolvat;) )

  3. vusi666 said,

    Pai celor care au terminat testul nu cred ca le mai este necesar codul…poate era necesar codul pentru clubul celor care nu au reusit sa termine testul… 😉

    ..recunosc..am stat destul de mult la „ojofuffo”…

Lasă un răspuns

