Diverse…

August 23, 2006 at 7:10 pm (Diverse) ()

Imi place ca, incet, incet, revin in clasament:)… nu ca ar fi
foarte important.. ca oricum ramaneam intr-un anumit interval, dar cel
putin stiam cam pe unde sunt… asa am lipsit o saptamana si am scazut
500 de pozitii….not nice:)… ce fac mai tarziu, cand incepe
facultatea si o sa incep iar regimul posting once a week?:)… Cred ca
ma duc sa ma uit la un film.
 
Btw, Am vazut ieri
Piratii din Caraibe: „The death man’s chest”… cam slabutz fata de
primul, insa acum am inteles de ce s-au grabit atat sa-l scoata si pe
al 3lea:). Prea se termina sec, ca sa nu mai vbim de faptul ca nici
actiunea nu e prea dezvoltata… seamana cu un episod de la ‘Tanar si
nelinistit’:)) unde poti sa nu te uiti o saptamana si tot intelegi ce
se intampla:)).
 
‘V from Vendetta’… am vazut
cateva faze din el (mi-a aratat bro’ scenele care i-au placut) si m-am
hotarat sa-l vad… inca mai caut „Pacala se intoarce”, numai ca
handicapatii de pe oDC au Dr Dolittle 3 denumit „Pacala..”. Fir’ar mama
voastra de retardati!!… daca vedeti ca nu e Pacala cel putin
redenumiti-l… nu sa-si mai ia si altii plasa cu el… probabil e
vreun acord tacit intre astia care s-au pacalit, ca altfel nu-mi explic
cum de sunt atatea Dolittle denumite Pacala…. oricum eu mai incerc,
si unde vad ca sunt faze din astea dau mesaj privat si-i injur de ce
vor ei:))
 
Ascult muzica de azi-dimineata… am
luat albumul „Vinland Saga” (2005) al celor de la Leaves’ eyes… nu
stiu ce gen canta astia… cred ca gothic, dar sunt super… imi
inchipui ca ma aflu in mijlocul unei furtuni cu vant si fulgere, cu
ploaie si intuneric, iar muzica pare ca iese din toate astea:)… e o
senzatie de wildness care imi place la nebunie (mai ales cu pasiunea
mea de a sta in ploaie:) )….
 
A propos de
actiunea gramofonul:P… azi am observat ca sunt foarte darnica si
rabdatoare cu cei care iau latino de la mine;)… si am fost si in
toane bune ca am regasit Al Bano si Romina Power… exact melodiile pe
care adormeam eu cand eram mai mica si aveam casetofon si nu calculator
si internet:)
 
Ca mi-am adus aminte… ce i-a
apucat pe baietii (si fetele) de la Jurnalul de tot fac articole cu
cheia de gat?:)… in fond e aceeasi epoca, e normal ca povestile sa
fie asemanatoare de la un anumit punct incolo… acum s-au apucat sa
scrie amintirile din copilarie ale vedetelor… mare branza.. eu mi
le-am scris mai jos pe ale mele si chiar daca nu sunt scrise de
jurnalisti (cu sau fara experienta/scoala), mie tot mi se par mult mai
frumoase:)… chiar sunt curioasa cand o sa se opreasca…
 
Bun,
cred ca am scris deja destul de mult pe ziua de azi:)… desi parca
voiam sa mai zic ceva… aa, mi-am adus aminte… dupa lupte seculare,
azi va veni la noi acasa un joc de rummy;)… asa pot sa exersez in
voie, iar la iarna vede ea vara’mea bataie:)) (am mai zis ca vara’mea e
clasa a 8a si de 3 ani ne tot bate la rummy?:)) ).
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
 

 

Lasă un răspuns

