Diverse… [2]

August 23, 2006 at 11:47 pm (Diverse) ()

Am chef de scris asa ca o sa completez insemnarea precedenta cu ce am mai facut azi… In mod sigur insemnarile de genul asta contravin principiilor mele referitoare la ce ar trebui sa contina blogul meu, dar prefer sa ma calmez scriind… asta fiind principiul (deja exprimat) de rezerva:)
 
Am reusit sa joc cu bro’ rummy si ca un facut s-a terminat la egalitate 1-1:))… teoretic trebuia sa mai jucam macar un joc, dar na, juca Steaua si sunt tot romani:).
 
Ma bucur ca am reusit azi sa fac cateva din actiunile pe care mi le propusesem de ceva vreme, inclusiv reinnoirea proviziei de crema de fata. Nu de alta, dar maine o sa fie o zi foarte lunga si foarte grea si probabil si vineri la fel… daca nu scriu in blog zilele astea 2 sa nu va speriati, probabil dorm:)
 
Nu stiu ce a fost cu mine azi, dar nu m-am chinuit deloc cu lentilele alea:)… incepe sa-mi placa din ce in ce mai putin sa port ochelarii… singurul dezavantaj al lentilelor de contact este interdictia de a dormi cu ele… iar aceasta activitatea era nelipsita din programul meu zilnic… probabil cand o sa gasesc o metoda de a le scoate de la ochi rapid, o sa-mi permit si eu cateva nap-uri… tot stau pe forumuri si pagini web, insa singura concluzie la care am ajuns este ca fiecare isi gaseste o tehnica proprie de a le remove… pana o gasesc pe a mea stau si ma alimentez cu ciocolata calda (Jacobs Cappuccino Specials – chestia aia mov cu ciocolata Milka:) ) ceea ce afecteaza si programul meu de adormit noaptea… dovada ca scriu in blog in loc sa fac nani:)
 
Acum ascult Thalia – Cerca de mi… e nice… sau sunt eu un pic mai melancolica decat de obicei… Oricum imi pare bine ca daddy mi-a respectat dorinta si mi-a adus colac secuiesc (de acolo de la mama lui)… pacat ca e cam mare… am mancat si eu din el cat am putut… mai e cam jumate din ala cu miere, iar ala cu nuca e aproape tot… amatori?:)
 
Azi, dupa alte lupte seculare, bro’ (si o data cu el inca 2 colegi de clasa) a reusit sa termine Safecracker… evident l-am ajutat si eu putin, dar nu f mult, ca nu am rabdare la jocurile alea cu mistere… prefer sudoku:), sau orice alt joc de logica… in momentul in care intervine prea multa grafica, mi se pare un pic cam prea enervant si plictisitor…
 
To do (maine sau in alta zi):
 
Â¥ De spalat pe cap… nu stau sa ma gandesc la sarbatori sau ceva de genul… dar sunt sigura ca maine nu-i nici un pericol… si asta este un to do pt maine….
Â¥ De facut ordine in bar… nu sariti, barul meu contine carti si cursuri si caiete si tot felul de chestii pentru facultate… cu riscul de a ma repeta, amatori?:)
Â¥ De rugat mama sa reinnoiasca provizia de jacobs… si culmea, acum nu mai protesteaza cand beau… ca na, trebuie sa port si eu alea cat mai mult, ca sa ma obisnuiesc cu ele…
Â¥ De facut ordine in camera… am dat eu cu aspiratorul azi prin jumate din apartament… dar camera mea nu contine numai podea, covor si calculator… din nefericire…
Â¥ De vazut filmele programate pentru azi… ca nu am apucat sa vad nimic si acum nu mai am nici un chef… pic de somn:)… oricum, cu fiecare zi mi se mai recomanda cate un film si cum Astral, ole, bucuria tarii e! a marit banda destul de mult imi ia cam 1 h sa iau un cd/film (700M)… Pacala inca nu am gasit unul bun… asta e… perseveram…
Â¥ De adus expert pentru instalarea unui program de torente…. nu stiu de ce, dar am impresia ca merge mai bine decat oDC…
 
Asa-i ca e multe?:)… asa ziceam si eu…. wish me luck… ne citim pe vineri, sambata… Cam atat pentru azi… mi s-a facut somn:)… Noapte buna:)
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
1 comentariu

  1. jon said,

    Daca moka vreau si eu din colac 😀

Lasă un răspuns

