Azi…

August 20, 2006 at 7:45 pm (Diverse) ()

… nu stiu daca am chef sa scriu, asa ca scriu doar ca sa fie ceva scris (oare cati bloggeri o sa-mi sara in cap pentru fraza asta?=)) )… poate ne vedem mai pe seara…
 
V-am pupat,
Eof(b) 
 
P.S. Am doua poze (cu aurore) pe lateral care nu apar… si in fisiere sunt bine mersi… linkul este pus corect… ce mama drq au atunci?… daca nu ma prind pana maine probabil o sa incep sa plang la Fire;))… btw, va place ceasul?:)… ca sa nu mai coborati privirea catre taskbar;) 
4 comentarii

  1. vusi666 said,

    Probabil nu o sa iti sara nimeni in cap, este blogul tau si scrii exact ce vrei in el…

    Despre ceas….hmmm, am avut si eu unul la un moment dat. Nu imi place ca atunci cand esti cu mouse-ul deasupra lui, apare reclama lor. Dar culoarea este de mare exceptie… 🙂

  2. jon said,

    No offense da tocmai voiam sa-ti zic ca ceasul strica tot. Da senzatia de kitsch. Nu-mi plac site-urile foarte incarcate, dar asta-s doar eu :).

  3. sidryane said,

    vusi666: si pe mine ma streseaza fara cu reclama, dar nu am ce face… oare nu se poate modifica ceva in codul html?;;)… la glittergraphics asa am facut si le-am scos link-ul=))
    jon: e un ceas simplu…. daca era kitsch, era unul cu animale, desene animate sau mai stiu eu ce forma… si chiar m-am chinuit sa-l aleg… imi pare rau ca nu-ti place dar eu nu-l dau jos:)

  4. vusi666 said,

    Nu cred ca se poate modifica. Ceea ce trebuie modificat nu este HTML este Flash. Si cu tu incarci Flash-ul de la ei….

Lasă un răspuns

