Pcte, pcte…

August 15, 2006 at 10:21 pm (Diverse) ()

Am impresia ca principala cauza pentru certurile cu ai mei (si in special cu mama) isi are originea in faptul ca ei nu inteleg ca am momente in care vreau sa fiu singura, doar cu mine si cu gandurile mele… sau fara ganduri… nu conteaza… si partea nasoala e ca zic de 2-3 ori sa ma lase singura si apoi incep sa tip sau sa spun diverse…
Ce e si mai interesant e ca momentele astea de auto-izolare in care, dupa cum am spus, visez cu ochii deschisi si/sau ascult muzica si/sau citesc si/sau nu fac nimic imi sunt foarte necesare… ca un screen saver…
Calm, cu tine nu simt niciodata nevoia sa raman singura…   
O a doua cauza este ca atunci cand spun „taci din gura, ca nu vreau sa aud nimic”, i really mean it… imi trece dupa 10, 20, 30 sau mai multe secunde… important e sa fie liniste in jurul meu… le explica cineva faza asta si rudelor mele?… pretty pls, fac cinste:))
………………………………………..
Azi a fost prima mea zi cu lentile de contact… si ca orice inceput.. cam nasol… mai ales cand le-am dat jos… sper sa ma obisnuiesc repede:)… acum port ochelarii evident… si am o vaga impresie ca o sa dau o caruta de bani pentru solutia aia smechera…
Imi place cu ele, la nebunie chiar, dar sunt 2 dezavantaje
1. fluctuatii de vedere, mai ales cand imi schimb brusc pozitia capului… se mai deplaseaza si … na, e aiurea
2. pana le scot, innebunesc… plus ca nu prea stiu care e fata si care spatele… am inceput eu sa ma cam prind… sunt bine puse cand sunt mai adanci, cred…
Oricum, orice sfat este binevenit… i’m a newbie, right?:)
Re-edit: Am voie sa dorm in timpul zilei cu ele la ochi?… poate e stupida intrebarea dar… newbie, remember?:) 
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

