:)

August 14, 2006 at 6:05 pm (Diverse) ()

I’m back… poze later…
 
 
Way more later-edit: 
In mod normal, cand stii ca ai tren la 5 40 te culci un pic mai devreme ca sa nu motai pana la gara si sa vezi bine locul de pe bilet… Of course, mi s-a reamintit sa fac niste cd-uri audio cam pe la 10 seara (10x Poe!) iar eu ca o fetita constiincioasa ce sunt m-am apucat sa le fac pe la 11:))… Si mai logic, lenea fiind in floare, ce sa stau sa caut prin hard melodiile… hai sa scriem cu winamp cu 2x (!!), pentru ca o viteza mai mare iti trebuia winamp pro care evident e cu bani:P… singurul avantaj e ca cd-urile s-au scris foarte bine… toate 5… pana la 1 noaptea:-w…. De trezit m-am trezit foarte bine, in sunet cristalin de… ploaie:))….
Get dressed, pune in bagaje ce mai trebuia pus!!!! Du-te la gara, la intrare si pe mine si pe my bro’ ne opresc aia cu taxa, noi: „Stiti, biletele sunt la colegii nostri (a.k.a. pretena lui bro’)”, handicapata aia: „Sa le aduca!”… frati’miu plin de nervi o suna pe Miri, „vino ‘ncoa ca nu ne lasa astia sa intram fara bilete”, cum termina convorbirea, idioata: „hai treceti”, eu, mai cu voce joasa…”si trebuia sa stea sa sune ca sa ne lasi, fmm de idioata”… evident replica adresata lui bro’:P
In tren deja incepe inventarul cu mancarea: mini pizza la noi, fornetti la Poe, prajituri la Miri + mancarea de la Vlad si Mada, care, evident, au intarziat:P… pana la urma s-au strecurat printre aia fara bilet de pe culoar si, probabil in injuraturi nespuse, au intrat in compartimentul rezervat numai pentru noi;;)
In sunet cristalin de ploaie am stat cam pana la Fetesti, mai departe soare si frumos:)
Am ajuns pe la 11 45, in gara (Costinesti tabara) ne asteptau deja verii expediati cu o zi inainte;)… ne cazam si direct pe plaja, adik direct in apa:P cu noianul de poze et co
Day 1: plaja, apa, seara disco Laguna pentru mine, Adi si Geo, White horse pentru rockerii grupului aka Dani et Poe , iar restul, nu se stie…
 
             
  Noul Obelisc – night view                       The Moon:) pe dig la Obelisc
Day 2: plaja, apa, pizza in DMG (cred ca asa se numea), White horse pentru grupul de verii si outsiderii Poe si Miri, Vlad, Mada, Dragos si Magda au preferat sa dea 200k sa mearga in Tineretului… sincer am preferat sa dau pass desi bani aveam si puteam merge si noi… nu prea merita sa stai in local de fitze cand te poti distra cu gasca si in alta parte:P.. Oricum, ca sa nu apar intr-un bar de roackeri in pantaloni scurti bleu ciel si ie alba transparenta;), varul Dani a fos amabil sa-mi imprumute un proaspat achizitionat tricou negru care imi venea fix pana unde se terminau pantalonii (ca sa nu mai vbim faptul ca batzaiam de frig pe acolo:)) ). Spre ‘norocul’ nostru am prins concertul Timpuri Noi, iar barul era plin si de gura casca veniti sa vada un concert pe gratis (intrare libera in whitehorse no matter what;;) )… noi am luat o masa de biliard si dupa terminarea orei regulamentare (7k parca) rockerii au ramas la ping pong, restul ne-am dus la nani:P
 
            

Cautam in geanta dupa ceva de prin parul;))                                    Timpuri Noi in concert…
A non-rocker attitude, I know:P

Day 3: Verii s-au carat pe motive de treaba (ca bani mai aveau pentru vreo 2 zile:( ), asta pe la pranz, dimineata traditionalele plaja+apa…
Era sa uit… stiti de ce se fac bancuri cu politisti?… Pentru ca merita!! Profitatnd de neatentia lui Casi, pe care au rugat-o sa le faca poze si de faptul ca Dragos era jumate adormit, niste tipi au reusit sa-i fure portofelul si mobilul lui Vlad (smart ass le lasase pe patura si plecase in apa). Noroc ca s-au prins imediat si Dragos a alergat dupa ei sa le ceara explicatii… Baietzasii au inceput cu „ne faci hoti, sau ce?”, „hai ca intru in restaurant sa vb cu frati’miu si discutam pe urma”… noroc ca erau niste gardieni pe acolo si in timp ce aia stateau cu smecherii, Dragos a intrat in local, iar in baie, intr-un cos a gasit telefonul… actele probabil au fost aruncate si cu toata cautarea in cosurile de gunoi din zona, nu le-a mai gasit…
Evident a urmat drumul la politie, aia 4 o bagasera pe maneca, mai ales ca o vecina de cearceaf a venit pe post de martor si culmea, gardienii lu’ Peste, in timp ce asteptau sa vina ofiterul de la politia Costinesti, le-au zis lui Dragos si Casi, si anume citez: „Stati voi cu ei, ca noi iesim pana afara” (!!!!?!) si aia 4 erau prosti sa ramana cand au vazut ca gardienii s-au carat… nici macar singurul (!!) ofiter de acolo nu a putut sa faca nimic „Pai sunt singur, aia sunt 4, nu am ce sa fac…”. Bravos, mai, lasi 4 hoti pe mainile unei fete de 15 ani si a unuia de 25… Noroc ca singura paguba a fost pierderea actelor, ca in portofel nu avea mare lucru, si timpul pierdut cu declaratia…. sansele ca aia sa fie pedepsiti cumva sunt 0…
Seara, Gratar si plimbare pe plaja cu disco in aer liber de la Obelisc si Tropical Bitch (:P)… Imagine o multime de oameni, de toate varstele cantand noaptea „drumurile noastre toate, se vor intalni vreodata… drumurile si iubirea…. gandurile… fericirea…”
 
           
         yummy….                                             Syd cazuta pe ganduri… cica se mai intampla…
                                                                                                                …dupa o asa masa…:) (eu sunt tipa cu bluza rosie, daca nu se stia;)) )
Pe la 2 eu am plecat in camera sa ma imbrac mai gros (pe mine: bluza de trening, da, pantaloni lungi, evident nu:P), dar cand am dat de caldura m-am molesit de tot… pana la urma au venit si restul….
2 constante in aceste 3 zile:
Multe multumiri sincere varului Adi ca a suportat cu stoicism coada de la Gogoasa Infuriata ca sa ne aprovizioneze cu gogosi (duhhh!) si cafea/ciocolata calda (guess cine a comandat ciocolata calda;)) )
Incercarile noastre de a vedea rasaritul: pus alarma de cu seara, dimineata sunat alarma, oprit telefon si dormit la loc cu deviza: „da-l incolo de rasarit, mi-e soomn!”. Ba mai mult, miercuri ne-au trezit vecinii pentru ca nici unul din noi (Adi, geo, Dani, eu) nu auzise alarma: „trebuie sa ne trezim toti ca sa raspundeti la telefon???”… noroc cu Geo care are e mai simtitoare decat restul:))
 
              
Catelusii gazdei din Costinesti:)                                            Trubadurii din Eforie:)
Day 4: Joi, adik… pus alarma pentru rasarit, trezit, oprit alarma, dormit la loc:))… plaja pentru mine… plaja + apa pentru restul…
Cum trenul spre B al oamenilor din gasca, tren cu care voiam si eu sa ajung la Eforie la ai mei (am avut motivele mele sa-mi prelungesc vacanta cu cateva zile;) ), era cam pe la 5 (p.m.), m-am hotarat sa merg cu cel de la 11 30 (a.m.) (si asa au toate regim de personal pana la CT)…
Ajuns, mancat, dormit, plaja… si tot asa pana luni… cu oarece variatiuni:D
Ce s-a intamplat luni parca am scris:P
Oricum, cat am stat la Costinesti am cheltuit in 4 zile cam 800k, in conditiile in care am fost si la pizza si am si provided Sangria si Cola pentru gratar;)… cum am ajuns la Eforie, hopa, uite haine;;)… luam haine… si tot asa… nu am mai stat sa calculez… in principiu cand am vazut joi ca am depasit 1M, am renuntat la calcule:P.
M-am mai plimbat sambata pana la Costinesti cu trenul;)… in vizita:) si acum stiu Mersul trenurilor estival mai bine ca aia de la bilete… Era sa uit, tipa din Costinesti e un pic mai mult aeriana, asa ca daca se duce careva acolo, sa verifice ce scrie pe bilet, ca nu prea le are cu legaturile…
Sper sa va placa pozele (click pentru marire), si nu, nu pun poze cu mine in costum de baie:P….

 

V-am pupat,
Eof(b) 
Lasă un răspuns

