Sondaj:))

August 4, 2006 at 10:35 am (Diverse) ()

Teoretic eu plec luni din B si o sa lipsesc cam o saptamana… O sa va fie dor de mine?;;)… probabil ca da;))… (ce, nu am voie sa visez?:) )…
Practic… well, practic ma intreb oare cat timp o sa pot sta departe de internet si de tot ce presupune acesta (messenger, blog, mail in ordinea asta)… La Strehaia deja incepusem sa-mi intreb varul daca televizorul nu prinde si mess-ul:)), ca sa nu mai zic de faptul ca amandoi parca auzeam sunetul ala asociat primirii unui mesaj:)) (chiar daca la mine e dezactivat…)… deci asa se manifesta dependenta… hmmm, e bine de stiut:)
In concluzie, dilema zilei de azi este: „Cate zile rezista sidryane fara mess-mail-blog?:)”
Astept variante de raspuns….
Evident, zilele se numara incepand de luni… pana atunci mai postez eu cate ceva daca e, dar am scris ca sa nu uit;)) 
 
V-am pupat,
Eof(b) 
2 comentarii

  1. R de la asta said,

    Strehaia?
    bunica-mea, Maieta, sta in satul Unirea, nuj de-l cunosti, pe langa Strehaia

    oare daca bunicile noastre s-or fi cunoscut vreodata, ca vecine de sat, noi ne vom cunoaste vreodata ca vecini de pasta de dinti?

    sa-ti arda tzarana picioarele, vecino!

  2. sidryane said,

    Sry, R, eu abia ii stiu pe cativa de acolo… darmite alte sate… si btw, eu ma refeream la Strehaia, jud MH
    Cat despre urarea cu tarana nu am prea inteles-o:)
    Salve!

Lasă un răspuns

