Continuare…

Iulie 19, 2006 at 7:57 pm (Diverse)

Ce  am mai facut eu azi?… In afara de a da copy si paste la un fa.chiu care statea prin notepat de ceva vreme?:))… iar incep… nu imi place ca incep pe tonul asta, oricum, incerc sa scriu pe pcte, ca nu am mai facut asta de mult timp:
1. Trezit de dimineata la o ora destul de nefireasca pentru mine ( 7:(( ) si mers la analize.
Acum sa explic: ai mei parinti mi-au facut viata un calvar cu analizele astea. Stati calmi ca nu-s nici bolnava prin ultimul stadiu (poate doar de optimism:P), nici nu mi s-a stricat starea de sanatate recent. Pur si simplu am un ten deschis la culoare, nu Alba ca Zapada, dar nici foarte departe de… cauze: asa sunt eu + nu am ajuns la mare, inca. Concluzia lor: nu se poate, trebuie sa ai ceva, esti asa palida… hai la analize. Eu: NU, ca nu am nimic, leave me alone!. Faza e ca atunci cand al meu bro’ s-a dus la analize pt carnetul de sofer (o sa ma apuc si eu, promit!), mama m-a programat pt azi, chestie de care eu am aflat aseara… nice….
Singurul lucru care m-a motivat este ca am cerut analiza grupei de sange sa vad care e:) (si asta mai mult sa-i fac in ciuda lui frati’miu, ca el nu a stiut ca trebuie sa ceara asta – nu se face din oficiu) – btw, va costa cam 52k faza… la stat, acum daca vrei clinica particulara, n-ai decat:P.
Concluzie finala: luni o sa ma tin de promisiune si o sa le dau alor mei cu analizele in cap ca sa vada ca nu am nimic;;) + o sa vad ce grupa am, iar dupa biologia invatzata prin liceu daca nu iese 0 sau A o sa ma distrez de minune =))
2. Ajuns acasa + activitati obscure legate de modul in care justific banii pe care-i primesc
3. Somn ;;)
4. Trezit si scris in blog:)
Continuarea? O sa trec pe la ASE sa vad daca s-a afisat lista cu bugetarii si cei de la taxa, ca m-a innebunit lumea pe mess (cei din provincie adik ca din B nu am mai ramas decat eu:( ) – sper sa iau bursa:), wish me luck
 
V-am pupat,
Eof(b)
Lasă un răspuns

