Marea migratie….

Iulie 1, 2006 at 5:02 pm (Diverse)

 

Migratia de pe weblog adik… don’t worry, nu am ganduri din astea
pentru ca sincer nu gasesc rostul. Cei care pleaca spun ca au motivele
lor sa se care: ca nu se incarca pagina, ca nu pot posta… etc etc…
Eu sunt acum avocatul apararii, ca oricum ii citesc pe evadati:):
Folosesc Firefox, ISP-ul e Astral, sunt abonata la cablu si cam
atat…  merge perfect… la postat sta in jur de 5-10 secunde sau chiar
mai mult cand am imagini sau un text mai marisor si gata.
As putea sa schimb foaia si sa intreb: De ce va plangeti?
Pentru
reclama? Pentru ca asa e la moda? Pentru compatimire? „Ia uite saracii
bloggeri, dupa ce ca face toata lumea mishto de ei si ii crede niste
inadaptati la viata sociala (si chiar asa suntem caracterizati!!!
mrrr… inadaptati si ingusti la creier sunteti voi, bah!
Frustratilor!) nu au nici unde sa scrie…”
Expira pagina… ete scartz… de notepad nu ati auzit?… se incarca greu…. drq va pune sa intrati cu IE sau Opera?
Ii
inteleg pe cei care sunt mai mult decat niste simpli bloggeri, ajungand
aproape niste marci, niste pcte de referinta… au nevoie de un spatiu
ceva mai personalizat, scriu de ceva vreme si ceea ce scriu a trecut de
mult granita „cu ce pasta de dinti m-am spalat azi-dimineata” (it’s a
matter of speaking) – vezi Subiectiv
(care subiectiv isi schimba de atatea ori template-ul de la pagina
principala de am innebunit citind. Man!… hotaraste-te la unul;)),
fa-i o structura usor accesibila pentru linkuri si gata…
perfectionist ca si mine… as face exact la fel:P), Jen s-a ascuns de
marele public (cunosc sentimentul… pe mine au inceput sa ma citeasca
colegi de liceu… as fi preferat ca blogul asta sa nu ajunga chiar
peste tot… logical si getalife, da… restul nu…), Sunhuter a avut motivele lui si cam atat din cei pe care ii citesc eu (sunt destul de pretentioasa:P).
Dar
restul? Hai sa ne plangem de weblog, hai sa ne facem cont la
blogger.com sau sa ne luam domeniu si gata… am scapat de ceva
neplacut, care ne apasa ca o piatra avantul…
Si e trist ca
multi au inceput blogurile doar de dragul de a scrie fara sa tanjeasca
neaparat dupa fala… Dar ‘any publicity is good publicity’, right?
Chestia
asta cu miorlaitul seamana atat de mult cu moda ‘Andre’ de printr-a 7a
(a mea clasa a 7a) cand toata lumea lua casetele ca sa fie la moda, sa
invete versuri si sa fie fani adevarati… (ok, si eu am toate
albumele, dar am circumstante atenuante: no that much brain at the
time:P). Si ma streseaza ca toti invoca motive tehnice, probleme de
care eu nu m-am prea lovit decat intr-o scurta perioada, nu si in
prezent oricum… Nu merg o parte din linkurile oferite, e adevarat…
dar nimeni nu se prea plange de aspectul asta. Si ceea ce ma streseaza
cu adevarat e faptul ca odata plecati inca se mai plang de servicile
weblog… excuse me, dar nu va mai afecteaza… de ce trebuie sa va
plangeti in continuare, sa ii compatimiti pe aia care au ramas si sa va
bucurati cand mai pleaca unul? Poate gresesc, dar din punctul meu de
vedere, un ‘divort’ e un divort si gata… treci peste, nu te mai uiti
inapoi, nu te mai gandesti la probleme, nu le mai retraiesti. Cititorii
fideli raman indiferent de hosting, so….?
Acum astept injuraturile de rigoare;))…
 
V-am pupat
Eof(b)
2 comentarii

  1. jon said,

    De-as avea timp i-as citi pe toti, oriunde, oricand

  2. sidryane said,

    Eu ii citesc:D… pe mine m-a enervat altceva…

Lasă un răspuns

