Versuri

Iunie 24, 2006 at 11:02 pm (Diverse) ()

Iar am intrat intr-o stare de melancolie… uitati ce refren frumos am gasit (restul versurilor nu-mi inspira nici macar un pic de interes… dar refrenul e superb:X)
 
Nu exista foc care ma poate aprinde
Nu e nimic ce ar putea
Cand eu m-aprind doar dupa dragostea ta…
Nu ma poate stinge nici macar o furtuna
Cineva sa-mi spuna ar putea
Cand eu ma sting doar dupa dragostea ta.
Dragostea, dragostea ta…
(Crush ft Alexandra Ungureanu – Aprinde dragostea)
 
Well, incet dar sigur, si muzica romaneasca incepe sa scoata capul din marea de versuri insipide… melodia asta nu e chiar noua, dar la cat de des ascult eu radio, updaturile in aceasta materie vin mai rar…
 
V-am pupat,
Eof(b)
 
P.S. Cred ca e prima oara cand postez 2 insemnari una dupa alta… dar asa simt…
Lasă un răspuns

