Ole, Ole, multumim Rapidule!

Mai 18, 2006 at 1:43 am (Diverse)

Dupa un meci de infarct in care baietii nostri au ratat mult, am castigat cupa !!!!!
Ok,
rolul de comentator nu mi se potriveste… dar am fost pe Giulesti sa
fac poze (click pentru marire) si sa strig alaturi de galerie: OLE, OLE, MULTUMIM RAPIDULE
!!!, pe langa alte alea de dulce la adresa Stelei si a lui Dinamo:P…
 
Face eventul, Rapidul face eventul, Face eveeentul, Rapidul face eventul….
 
                     
 
                          
 
                         
 
Astea
sunt cele mai reusite… mai am, cine vrea, mail, si trimit si
filmuletele;)) dar aveti nevoie de Nokia Multimedia Player ca sa le
vedeti…
Acuma eu ma
duc sa dorm, maine e o zi lunga si mai e si o conferinta in ASE pe tema
pietei de capital la care vreau sa attend… si sa nu uit de faza cu
MKT-ul de pe 2 iunie.. sa-i trimit tipei aleia un mail….
 
V-am pupat,
eof (b)
4 comentarii

  1. jon said,

    Felicitari 🙂 Sunt bucuros ca a castigat echipa mai bine. Sunt socat totusi de cat de clare sunt pozele…

  2. sidryane said,

    🙂 pai gandeste-te ca am mobil cu rezolutie de 1.3 megapixeli si eram sus, sus de tot avand o imagine de ansamblu:)…

  3. bush_rapid_1923 said,

    va multumaesc pentru victoria dis Stefan cel Mare cu 0:2 aveam nevoie de victoria asta ca painea calda ole ole multumim Rapidule

  4. Dany said,

    iti multumesc pentru victoria din Stefan cel Mare asa ca trebui sa ne pregatim de campionat

Lasă un răspuns

