Acum am si eu fa.chiu!;;)

Mai 14, 2006 at 12:54 pm (Diverse) ()

Ca tot e trendy, hai sa fac si eu un fa.chiu (‘F.A.Q’). Multumim baietii de la trafic.ro pentru date…
Intr-o ordine aleatorie:

1. imagini cu sclipici / glitter graphics
Da, am avut, dar au disparut si nush de ce… poate nu trebuia sa scot
linkul catre pagina lor:P Ce sa fac daca imi place sa ma joc cu anumite
coduri html?;))
2. urari text pentru sarbatoriti
Din punctul meu de vedere traditionalul „La multi ani!” este
suficient… pentru cei care vor mai mult: „Sa fii sanatos, voios,
voinic, iubit si la punga gros!” (cu adaptare pentru sarbatorite) –
asta o folosesc eu;)
3. propozitii amuzante / propozitii funny
Depinde de ce fel de simt al umorului ai=))… recomand un bancuri.ro daca nu te prinzi de poantele mele:))
4. www. baieti frumosi si destepti.ro
Andrei, Leonard… pe voi va cauta!:))
5. la multi ani nicoleta
La multi ani! =))
(pe 6 dec e Sf Nicolae)
6. iarna manelelelor 2006,ro
NUUU…. snif, snif… cum sa dai, mai, search si sa nimeresti la mine
pe blog????  pentru relatii vis a vis de ce ai cautat, da un
search pe yahu (ca tot iti place) la urmatoarele marci: salam,
fermecatorul, minune, pustiu’, de la valcea, gutza si orice alt nume de
manelist sucar … eventual inventeaza, ca precis nimeresti ceva!
7. mass-uri
bancuri cu mesaj si linkuri interesante… pentru alte variante de
mass, lasa comment si-ti dau cateva id-uri de la mine pentru
referinte…
8. massuri tari
imi pare rau, dar stocul de massuri tari s-a terminat, nu mai avem
decat masuuri moi si massuri lichide… va multumim pentru intelegere
si va asteptam in viitor… o zi buna!
9. chicanos
ask wilmark, ca el ii promoveaza… dar iti pot confirma ca suna mai
bine live decat in melodii… i-am ascultat la radio (Latino Hit Party
– vineri de la 10 pe InfoPro)
10. Email/TIPUL/CU/FERRARI ….. IT/TIPUL/CU/FERRARI
hmm… dap=))… e prietenul meu!… si…ce treaba ai tu cu el?:-w…
11. sesiunea primavara 2006 + subiecte
daca zici tu… oricum… N-AM!
12. martzisor
pe 1 martie
13. reclame cu dorel
N-am!… si nu imi plac f mult… de ce?   mi-e o mila de Dorel de mor!:)
14. imnul rapidului versuri / Glasul rotilor de tren Rapid / Rapid
Rapid lupta daca ne iubesti / imnul lui rapid / imnul rapidului (victor
socaciu)

Gata sefu’, m-am conformat:)… dovada ca a 2a oara cand ai intrat pe blog l-ai gasit… e aici
15. mitul androginului
Snif, snif…. me so proud:) fac pariu ca am fost citata printr-un referat, ceva;;)
16. taran in Spania / video
S-a comentat cam prea mult pe aceasta tema si oricum e deja
fumata…  vizitatorii au curs pe blogurile care au inclus pareri
despre dragul de Angy=))
17. Rapid Giulesti
Forta! hai baietii!
18. creeaza mass pentru mess
Hmm… hai sa vedem…. Pentru cei care trimit mass pe mess si nu au
inspiratie propun eu ceva: ” apasa tab si da enter si numele tau urmat
de 2 pcte („:”) va aparea in fereastra de mess  – e verificat…si
super tare!

19. dar vai
O, da…..
20. muzica raggaeton
Radio pe internet pe la yahoo… sau emisiunea specificata mai sus… LATINO RULZ!
21. propozitii idioate
Mersi, la fel!
22. zapp Mail2SMS
? daca zici tu…
23. pesterea dambovicioara
Da, am fost… cauta si u pe gugal la imagini.. mi-e prea lene
24. teme pentru nokia 6230i
Da, am…  send un mesaj de pe weblog si iti trimit…
25. aurora boreala pe strada
Cand o vezi, transmite-i salutari din partea mea…=))
26. zoso, taran in spania
Pe noi ne-a invatzat la scoala rolul apozitiei (arata o caracteristica
a substantivului de care apartine) =))… insa, nu, nu zoso e taranul
din Spania… iti dai seama… ar vrea el o masina ca aia=))….
27. mass-uri tampite
„mass-uri tampite” este de fapt o rebranduire a masurilor tari… care,
dupa cum am specificat, nu mai exista pe moment pe stoc… o sa vbesc
cu alina…
28. antireclama kiss FM
Cauta la Radio21:))
29. Chicanos lansare
A zis Wilmark ca astia se mai lanseaza o data… de fapt nu, isi lanseaza albumul… :))… funckin’ music businesses…
30. campanie anti mass

Aici
, aici si aici
31. http://www.sms pt. sarbatori
In mod categoric, nu aici!
32. maghi
=))… deja avem participanti la campanie… keep goin’!
33. daniel iancu-vine valul
Tu esti fan DI, eu nu…
34. connex web2sms disparut
Da:((… se numeste reducere a costurilor… a se observa si „no bonus
pt 10$consumati” precum si „1 75$ la 150min in loc de 1 50$ la 100min”
35. alain – fournier cararea pierduta
Snif, snif … me proud again ;;)
34. poze cu statui
Cand ajung cu „A promise…” la Franta si implicit la Luvru o sa ma conformez:)
35. cum imi indexez site-ul google
Inca nu m-am prins ce am facut, chestia e ca blogul meu a inceput sa
fie indexat… i-am dat la „descriere pentru site-urile de cautare”
cateva cuvinte cheie care cred eu ca imi definesc haosul:)… ask
subiectiv, ca el stie…
36. poze wilmark
Nu am:P… o sa-i transmit totusi ca vrea lumea poze cu el… incearca pe site-ul InfoPro sau pe latino.ro
37. liviu.hi5.com
Nu il stiu, sry=))…. oare o fi prietenul Claudiei?:)… keep searchin’
38. cerf 2006 poze
Am pe hard… via un coleg, nu dau nume ca pe urma iar ma trezesc cu
diverse comentarii „frustrate”=))…. doar pentru cunoscatori:))..
incearca la chaosborn, dar dar acolo nu sunt gagicile, ci doar tehnologia,
daca vrei gagici, ti le trimit pe mail, ca mi-e lene sa le incarc pe
weblog….
39. supermarket in paris
Eu am fost sa descarc pozele de pe card, la supermarket a fost frati’miu…
40. propozitii cu v
Vineri vine vara Viorica. Vama Veche vrea viori. Mai vrei?:))
41. poze cu sticle
?????????? Ce fel de sticle?… oricum aveam o sticla de Teddy pe
undeva prin debara…. daca e… =)) (U really need help, man!)
42. la pasa vine
… un arab
43. cele mai tari massuri
Not again… si in cazul in care se intreba careva de unde iau ratatii
astia toate masurile pe care le primiti raspunsul e simplu: de pe
google….
44. hai rapid
Hai!…
45. mesaj impotriva mass urilor din mess
Aici… aaa, era sa uit… in legatura cu poezia noastra….
– Editat pe 10-2-2006 de irinaelena10 ……  Publicata de sidryane pe 09.02.06 14:46:05
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=46462&st=150
……  cosmin09 daca schimbi la sfarsit 2 cuvinte sa stii ca tot
plagiat se cheama…
http://www.bugmafia93.ro/forum/showthread.php?p=103338  …… ce e mishu’, nu ai primit intreaga poezie?:))
http://www.clopotel.ro/prieteni/pagina-laura_p-102594-jurnal.html   si tu, laura???… dar ai fost prima…
46. semne handicapati     
…. aham….
47. tia cararea
ce iese din tia carerre si cararea pierduta=))… dar macar ai vazut cum se scrie…
48. propozitii de tip esti un derbedeu
De ce?.. ai nevoie de un autoportret?:))…. Asemenea mass-urilor si
stocul de propozitii de orice fel s-a terminat… va rugam reveniti…
49. propozitii cu primavara
Daca d-na invatzatoare iti da o tema, trebuie sa o scrii singur nu sa cauti pe google!:P
50. mass-uri tampite     
Da
51. foaie verde
Cu riscul de a ma repeta… Da….
52. MESSENGER / CAINELE/CU/TINE
Asta trebuie pusa pe primul loc in categoria „huuuuh???”… oare m-a injurat?… nu cred… me like dogs;;)
Concluzie:… o sa reincep temele filozofice. Asa cel putin iq-ul celor
care vin pe aici o aiba o valoare mare.. dar nu cumulat:))… Oare cati
manelisti m-au injurat?   Ca toti au nimerit exact la
insemnarea in care ii faceam de tot rahatul:))… Desi ma indoiesc ca
vazand atat de multe randuri scrise a stat careva sa citeasca=))… Si
eu care ma gandeam sa reiau Infernul lui Dante…..

V-am pupat,
eof (b)
 

Lasă un răspuns

