A promise is a promise… Germania

Mai 10, 2006 at 11:00 am (Diverse)

Asta o sa fie un post foarte
scurt… Prin Germania doar am trecut (Veni, Vidi, Pleci:P), si
singurele coborari pe pamant german au fost in pauzele de calatorie la
popasurile de pe autostrada. Baieti simtiti germanii astia ca nu au pus
taxe la toalete:P. Poze nu am prea facut, eu una am preferat sa dorm
(la vremea respectiva chiar ma obisnuisem cu nani in autocar:P). Dar au
facut unii poze cu wc-ul care se curata singur (adik colacul) :))…
Daca e careva excesiv de curios, lasati comment si pun poza;))
 
 
>>>>> The End <<<<<
 
P.S.
Era sa uit… si la intoarcere am trecut pe acolo si am oprit la un
magazin sa luam ciocolata pentru ai nostri;)… NOTA 10 pentru
inghetata! pentru cateva secunde nu mi-a venit sa cred ca pot manca
ceva asa bun… pe de alta parte, inghetata din Austria parca nici nu avea
gust…
 
 
 
V-am pupat,
eof (b)
3 comentarii

  1. jon said,

    Urat! 🙂 Santaj, nu gluma 😛

  2. sidryane said,

    nu cred ca m-am prins de sensul comentariului tau…

  3. jon said,

    Aaaa scuze. Am interpretat gresit ultima propozitie cu pozele si lasatul comentariului… My bad.

Lasă un răspuns

