Me back….

Aprilie 23, 2006 at 5:58 pm (Diverse) ()

In cazul in care, prin
absurd, s-a intrebat careva de ce sidryane nu a mai postat nimic in
ultimele 10 zile… well… sa zicem ca am o explicatie:)…am fost
intr-o excursie in Franta..cu autocarul.. si nu am avut acces la net
:-s….snif snif… nu e nimic:)..postez acuma si in functie de
dispozitia mea de a prelucra poze o sa incerc sa pun pe blog cateva mai
interesante;))…. + cronici extrem de critice a tarilor pe care le-am
vizitat;))….
Deocamdata e Paste asa ca eu va zic Hristos a Inviat! si va doresc un iepuras alb, pufos si foarte darnic:)
 
V-am pupat,
eof(b)
Lasă un răspuns

