Imnul Rapidului

Aprilie 6, 2006 at 12:28 am (Diverse) ()

La cererea publicului (conform trafic.ro) am pus imnul Rapidului pe blog (chiar daca Firefox inca face fitze… asta e…long live IE)… pentru suporteri… FORZA RAPID!
Stiu ca de obicei fetele nu „le au” cu fotbalul…dar si eu sunt rapidista, si… nush… desi nu merg pe stadion, iar la meciuri nu prea stau (ca nu am rabdare) ma bucur atunci cand castigam!
 
 
Imnul Rapidului – Victor Socaciu
Suntem peste tot acasa
Portile ni se deschid
Nu-i echipa mai frumoasa
Si iubita ca Rapid
 
(R)
Rapid, Rapid, lupta daca ne iubesti
Rapid, Rapid, haide, hai Rapid Giulesti
 
Inima ce-n piept de bate
La nevoie e un tun
Pentr-o singura dreptate
Sa invinga cel mai bun
 
Rapid, Rapid, lupta daca ne iubesti
Rapid, Rapid, haide, hai Rapid Giulesti
 
Nu va dati batuti o clipa
Invatati acest refren
Imnul nostru de echipa
Glasul rotilor de tren
 
Rapid, Rapid, lupta daca ne iubesti
Rapid, Rapid, haide, hai Rapid Giulesti
……
Rapid, Rapid, lupta daca ne iubesti
Rapid, Rapid, haide, hai Rapid Giulesti
Haide, hai, Rapid Giulesti…
 
 
 
V-am pupat,
eof(b)
1 comentariu

  1. girlea puiu said,

    forza rapid

Lasă un răspuns

