Pcte, pcte, pcte…

Martie 17, 2006 at 12:25 am (Diverse) ()

O luam metodic…
 
1. Forza Steaua!… si… who the fuck needs 2 watch the game when there are so many Steaua fans on YM?….(dar pentru ei nu facem campanie anti-mass, ca e pt o cauza nobila)
2. 0 – 3… bai, totusi nu-i cam mult?…glumeam… Rapid – Steaua in finala….
3.
Cum Dumnezeu fac sa-mi indexez si eu site-ul in motoarele de
cautare?… mi se mai intampla sa fac teste, si la mine si la
altii…si..la mine pauza… nici macar nu sunt pe lista:((… Stiu ca
sunt mic, si nu prea stiu multe chestii tehnice legate de internet, dar
sunt dornica sa invatz:)… daca are cineva timp sa-mi lase si mie un
comment… ii dau din tortul lui chaos:D
4.
Pentru maine am de scris la micro, si eu nu m-am apucat deloc pana
acuma… am dormit…ca ma cam durea locul unde se afla maseaua….o sa
ma apuc, promit:)
5. Pai, cam atata, bag un re-edit daca mai e ceva…
6.
Da, mai e ceva….:P. De ce toata lumea din anturajul meu zice: „Hai la
o cafea!”?… Nu bea nimeni ciocolata calda?:)… Daca zice cineva „Hai
la o ciocolata calda!” promit ca merg cu el!
7. Gata, am terminat
 
V-am pupat,
eof(b)
3 comentarii

  1. Blue RaY said,

    Uite te invit eu la o cafea … mergi ….. btw .. o sa incerc sa te ajut cu contoaru de monotorizare … nu iti promit …. dar o sa incerc ;).Astept raspuns 😛

  2. Blue RaY said,

    :p … ink sunt pe aci si compun …. sa sti ca eu vb serios cu invitatia … si de fapt vream sa zic sa te invit la o cana cu ciocolata calda

  3. sidryane said,

    Multumesc pentru invitatie… vdm noi, mai sunt si alte detalii de care depind multe:)…si apreciez anticipat ajutorul:)

Lasă un răspuns

