Mi-a venit randul la tag-sha:)

Februarie 21, 2006 at 6:40 pm (Diverse) ()

Tag-sha este varianta mea proprie de leapsa:). Pentru acest post, sincere „multumiri”:) lui jon.
No, hai (nu exista o ordine):
 
Patru filme:
Harry Potter and …. (toate 4, le asteptam pe restul)
Taxi (un, due, trois)
Madagascar („Don’t you shuush me!”)
Almost like heaven
 
Patru seriale:
Gilmore Girls
Quantum Leap
M.A.S.H.
Treasure Hunt (ala cu Tia Carerre – cred ca se numea asa… )
 
Patru mancaruri:
Pui cu ananas (yummy… sper sa mai am ocazia sa mananc asa ceva…)
Piure de cartofi cu carne de pui
Pizza facuta de mama:)
Ciorba de perisoare (editable din lipsa de inspiratie…)
 
Patru ne-mancaruri:
Ciocolata !!! (in special Primola cu caramel…)
Bezele (asa cum cumparam eu mai demult de la „a la Français”)
Prajitura cu crema de ness a matusii
Ananas si Suc de ananas (la suc: Cappy sau Prigat)
re-edit:
la mine, ne-mancaruri sunt chestii care nu te hranesc, dar care se
mananca: dulciuri, fructe, sucuri. La mine mancare e chestia aia pe
care o gateste mama si pe care eu trebuie sa o pap de cel putin 3 ori
pe zi…
 
Patru chestii pe care nu le-as manca niciodata:
Ceapa+ usturoi si orice mancare ce le contine
Piftie (numai gandul imi face greatza)
Ciuperci (pur si simplu nu mananc, o fi vreo fobie de otravire, mai stii?:) )
Sunca, carnati, toba si alte alea (porc [minus] (cotlet, sorici si uneori ceafa -> astea DA) )
aici e de fapt o lista ff lunga…ask my mammy… am pus si eu cazurile cele mai bleah:)

Patru carti:
Adam si Eva – Liviu Rebreanu
La Rascruce de Vanturi – Emily Brontë
Cararea Pierduta – Alain Fournier
La Medeleni – Ionel Teodoreanu (cartea copilariei, adolescentei si probabil a maturitatii mele…)
………….. (le cer scuze restului cartilor pentru nementionare, dar
trebuie numai 4: Ciresarii, 9 Printi din Amber, Leonardo da Vinci,
Petru cel Mare, Codul lui daVinci + autorilor: Dumas, Moliere,
Caragiale….)
 
Patru locuri unde am fost:
Pestera Dambovicioara
Barajul Vidraru
Predeal (iarna) 🙂
m-tii Bucegi in general + mare + ….
 
Patru locuri unde as vrea sa merg / fiu:
Paris
I-le Seychelles
Madrid
Taj Mahal – India + …. restul:)

Patru pagini web pe care intru zilnic:

yahoo.mail.com

capital.ro
google.com

weblog.ro

Patru locuri in care am locuit:
Bucuresti
Racari (bunici)
Strehaia (cate 2 sapt pe an – bunici)
Bucuresti again:)

Patru muzici:
Savage Garden – Truly, madly, deeply
Marc Anthony
Shakira – Hey, you!
Ricky Martin, Julio & Enrique Iglesias, Rafaga, No Mercy…
Sinteza pe genuri: latino, balade, uneori rock, pop…

Patru bloggeri pe care ii taguiesc:):
copilu
andreea (educa-l-ai:D)
sorin
cobra regala

 
 
V-am pupat,
eof (b)
9 comentarii

  1. jon said,

    Aoleu am uitat de Quantum leap 😀

  2. andreea said,

    🙂 miratu-m-as …. il educ de nu se vede…. dar mai bine il ‘des-educ’!! hai salut dar n-am timp acum sa-ti citesc blogul..la primul ochi aruncat imi pare interesant… :p

  3. sidryane said,

    andreea: mersi, mersi:) dar ideea era sa scrii in al tau:)…adik cum?…pe mine ma taguieste jon si ma supun si altii nu presteaza ‘literar’?:)
    jon: nu-i nimic, e la mine pe lista….

  4. cobra_regala said,

    Scuză-mă, dar tot nu înÅ£eleg. M-ai „tăguit” zici tu, adică, tot tu spui, trebuie să vin aici ÅŸi să răspund la niÅŸte întrebări. Venii, cum vezi, da’ nu văd la ce întrebări trebuie să răspund ÅŸi unde. Zău, nu înÅ£eleg! N-ai putea să explici aÅŸa, ca pentru proÅŸti, sau chiar ca pentru un american de exemplu? Am toată bunăvoinÅ£a, dar nu pricep ÅŸi pace! Ce vrei, sînt bătrîn ÅŸi prost, asta e! Fii mizericordioasă ÅŸi nu mă lăsa să mor în beza neÅŸtiinÅ£ei, te rog muuuuult!!!

  5. sidryane said,

    Eu am scris grupulete de cate 4 itemi in functie de preferintele mele. tu trebuie sa scrii tot asa: 4 filme care-ti plac, 4 carti, 4 seriale, 4 feluri de mancare…etc… (temele sunt bolduite si subliniate la mine pe blog).

  6. cobra_regala said,

    ok. N-am nimic împotrivă. Dar unde trebuie să scriu? La mine în blog? Şi doar 4? Că mi-ar fi foarte greu să aleg doar 4. Nu pot fi MĂCAR 10 (zece)?

  7. sidryane said,

    La tine in blog… si da..sunt doar 4…eu as fi vrut sa scriu muuult mai multe:)…mai ales la carti:)… dar poti sa le adaugi… asa ca o completare

  8. cobra_regala said,

    ok. Mîine.

  9. cobra_regala said,

    M-am conformat. Doar că nu mă pune să joc şi leapşa. Am scris, să-ţi fac ţie plăcere, dar nu mă pune să oblig pe alţii să scrie. Lectură plăcută!
    🙂

Lasă un răspuns

