Subiecte pe notepad (ep. 1)

Februarie 9, 2006 at 2:46 pm (Diverse)

Motto:
Consuelo, vino, fa, ‘ncoa!

 
{dati scroll, ca am o poezie mai jos – modificare facuta in urma notificarilor=))} 

Ca sa ma asigur ca postul va fi citit de cat mai multi oameni si ca nu
il voi pierde la editare, il scriu first in notepad si o sa-l public
mai tarziu:)…
Motto-ul este copiat cu nerusinare de la radio [mai precis, de la
emisiunea de dimineata a carcotasilor de la KissFm – acolo l-am auzit
intaiasi data, pentru prima oara;)]

Acum
ca am lamurit cu titlul, sa trecem la continutul post-ului. Nu sunt
nici prima, si cu siguranta nici ultima utilizatoare serioasa de
programe de chat (YM in special) care striga / plange / prostesteaza
impotriva celor care dau mass-uri (mass messages) idioate / tampite /
tembele / fara scop.
ATENTIE!   In aceasta categorie a mass-urilor nu intra bancurile sau link-urile
amuzante !!! (nu de alta , dar de astea trimit si eu :)) – insa am
grija sa vizionez si sa selectez intai ce merita trimis – am o imagine
de aparat!).
In categoria ‘razboinicii mass-minii’ in lista mea de ym intra vara’mea
si unul din colegii fratelui meu…colegul fratelui se ‘remarca’ numai
prin link-uri tampite care duc catre diverse pagini cu zei, muritori,
hot boys si diverse teste pacaleala (de alea gen: „spune tu detaliile
murdare si avem noi grija sa le trimitem la smecherul care ti-a trimis
link-ul…”). In schimb vara’mea…aoleo…aproape imi e rusine ca suntem rude
(e adev, e ruda de gradul 3, dar tot acelasi nume de familie avem…):
de la chestii gen „cine ma iubeste sa dea buzz” la „esti
indragostit/a..trimite acest mass la toti si iubirea vietii tale o
sa-si dea seama ca te iubeste si ceva fff frumos o sa se intample maine
la ora 12 00”.
Hai sa fim seriosi! fix la 12???  Amuzant e ca de fiecare data eu
ii trimiteam un suuper link (intrati si voi, chiar merita), numai ca nu
s-a prins de faza, si e pacat , e cea mai tare pagina web pe care am
vazut-o in viata mea:).
Dat find faptul ca nu sunt singura deranjata de acest fenomen al mass-urilor cu IQ de retardat, am facut o mica
colaborare (sau featuring cum e la moda sa zici acum) cu un baiat (age
16) named Argus (e nick, noi artistii stam in spatele unui nume de
scena) si a iesit o superba poezie.
Dedicatie fara numar pentru distribuitorii de mass en-gros si en-detail!!!
Aplauze, va rog!
Foaie verde de un litru / Asta e un mass de titlu
by Sidryane & Argus

Foaie verde, un’ ti-e capu? Tu dai mass ca tolomacu?
Foaie verde, mintea-ti arde / de tot dai massuri retarde…

Foaie verde de manea / baga-ti mass-ul undeva,
Foaie verde, moare ratza /  mai dai mass si iti sparg fatza.
Foaie verde, massu-i cald / mai dai unul si te sparg,
Foaie verde, massu-i rece/ nici un prost nu te intrece.
Foaie verde, arzi pe rug / inc-un mass, intri-n cosciug!

Foaie verde, flori in nas / du-te-n ma’ta cu-al tau mass,
Foaie verde, flori de sange, mai dai mass si ma-ta plange.

Foaie verde p..i belite / nu mai dati mass-uri tampite,
Foaie verde, cioc si rat / daca mai dati mass-uri / eu va f.t in gat!

Foaie verde flori de zmeu/ sa fac massuri este greu,
Foaie verde, catel gras, / e paradoxal  / ca si asta e mass.

Speram sa va placa:) (pentru autografe trimiteti mail la adresa din tag board:D si/sau argusalex@gmail.com – adresa lui Argus).

V-am pupat,
eof(b)

 
 
P.S.

©
Copyright. Toate drepturile rezervate pentru noi!:P. Reproducerea este
permisa cu mentionarea autorilor sau a url-ului acestui blog;)

 

Lasă un răspuns

