Inspira, expira, bea apa…

Februarie 2, 2006 at 12:14 am (Diverse)

Acum ma simt foarte ciudat.
Am o stare in care se amesteca mai multe sentimente: calm, furie,
gelozie, ura chiar…ca sa nu mai vbim de o indiferenta totala, si in
afara de indiferenta, toate se aplica aceleiasi situatii…indiferenta
a venit pe deasupra… adik pentru altceva… si asta e destul d bine,
ma rog incerc sa-mi treaca..
Trecand peste;
Azi
a fost o faza tare: dupa ce am iesit de la exam, si mergeam pe calea
victoriei, ma trezesc ca un tip, destul de simpatic el asa, ma intreaba
cum ajunge la gara… era din craiova, lucra in Italia si venise in B
sa-si rezolve problemele cu contractul, adik sa-l reinnoiasca. Am vbit
mult, de fapt mai mult el, eu aveam prea multi nervi… A zis ca a
vazut toata Italia, ca o stie mai bine decat stie Romania, si ca,
locuind la Roma, se descurca mai bine acolo decat in Craiova… Mi-a
zis ca e mult mai cald acolo, ca in 6 ani nu a vazut zapada decat de 2
ori, si ca s-a topit dupa o ora… si mi-a recomandat sa vizitez
Roma… promit ca o sa vin…Am avut ce discuta pana la metrou (btw
sistemul ala de cartele exista si in Italia, era chiar mirat, dupa
surprizele avute la intoarcere… mai ales ca se observa o
diferenta….). A, si mi-a mai zis ceva, ca italienii se tem putin de
straini, adik, nu se tem, dar prefera sa se dea deoparte in cazul in
care e posibila aparitia vreunui conflict intre ei si altii…
Era la fel de
vorbaretz ca mine. Iulian, imi pare rau ca nu am vbit prea mult…dar
iesisem de la un exam si… mai era ceva… Eu iti urez bafta, o viata
frumoasa, si poate dai de blogul meu:), desi sunt sanse mici…
Gata,
e tarziu….si saptamana inca nu s-a terminat… post-ul asta e pentru
smbt seara, ca duminica am examen… trebuia sa-mi indeplinesc norma,
nu?:)
 
V-am pupat,
eof (b)
Lasă un răspuns

