Stiu, dar…

Ianuarie 22, 2006 at 12:16 am (Diverse) ()

Promit ca o sa scriu cronica
despre proaspatul terminat de citit:) roman al lui Rebreanu, „Adam si
Eva”, numai ca nu acum, astept sa se culce lumea pe aici sa fie liniste
si sa ma pot concentra, ca sa nu mai vbim de faptul ca, in acest
moment, vorba iepurasului: ‘ma f..e o lene…’ (am cenzurat in cazul in care intra minori aici:D….cine stie, cunoaste replica…)
 
V-am pupat,
eof (b)
 
re-edit:
cea mai scurta metoda de a ajunge din continutul blogului in pagina de
administrare: „Adauga insemnare noua”, apare fereastra specifica, si pe
urma „Inapoi la adminstrare”:D…stiu ca are un shortcut in zona
laterala, numai ca la mine, zona laterala se termina undeva in josul
paginii deoarece atat aceasta parte cat si zona profil sunt ocupate cu
imaginile mele cu galaxii:D… oare ii cer prea mult maretului Fire
(repet, fara nici o ironie), daca il rog sa puna un shortcut undeva in
partea de sus a paginii?… semneaza careva o petitie in acest
sens?:D…o trimit eu:)
Lasă un răspuns

