Dance with me..hey, Stoopid

Ianuarie 5, 2006 at 10:42 pm (Diverse)

Ce nu face omul cand nu are
chef sa gaseasca un amarat de titlu la post:))… interesant winamp-ul
asta, ce combinatie de melodii mi-a facut (Debelah Morgan
si Alice Cooper)… I-au lipsit cuiva insemnarile mele pe
puncte?…alea care nu se mai terminau?:D….I’m back…and they are
back too:D. No, hai sa purcedem la drum; orologiu-i 21:57
1.De
cand cu v3 numarul vizitatorilor mei a inghetzat la 2251 (am vazut de atatea ori numarul asta ca l-am
memorat:( )..desi sunt sigura ca sunt mai multi (in perioada de teste
m-am vizitat singura din exterior, ca sa nu mai zic de faptul ca afland
ca am blog, mai multi prieteni mi-au cerut link-ul si au inceput sa ma
contrazica asupra a ceea ce am scris:)) ). FIRE, plsss, fa ceva cu
updaturile astea (numai nr insemnarilor se updateaza… si asta dupa
ceva timp)!!! apel disperat… imi cade moralul ingrozitor cand vad ca,
teoretic, nu ma ‘vede’ nimeni….Gata cu miorlaitul:)
2.
Initial voiam sa fac o insemnare asupra unor anunturi matrimoniale mai
ciudate,gasite pe un site de agricultura, printre care si „vand
tractor” :), dar m-am gandit ca nu am nici un drept sa ma joc cu viata
oamenilor care au avut intentia serioasa sa lase un anunt acolo..sau
mai stii, poate ii vedea o bloggeritza interesata, printre altele, si
de o persoana care sa semene cu blondul de la Modern Talking (chiar,
cum arata ala?…tre’ sa ma uit pe net)…
3.
A fost un rev destul de dragut la veri (ca toata lumea zice de rev, hai
sa nu stricam obiceiul locului:)) ).. artificii, alea, alea – vorba lui
var’miu: „astia n-au bani de mancare si dau pe artificii si
pocnitori”:), dupa ironie, se vede ca suntem rude, nu?:)… sper ca la anul sa ajung si eu cu prietenii pe undeva;)…
4.
Ca tot veni vorba de veri, acum de var’mea mai mica, care asculta toata
ziua numai atomic (asculta si vizioneaza, whateva’)… nu mi-as fi
inchipuit ca o sa-mi placa Anna Lesko… ultima mel asta, nu am chef sa
ma uit in dld file sa vad cum se scrie…
5. Cat am de scris la conta… nu luati in seama, din cand in cand imi aduc aminte de lumea reala
6. Dupa o binemeritata baitza am observat ca mi-a dat bip fostul
prieten (fost din mai multi) al colegei mele de meditatii dintr-a
12a=))… i-am comunicat faza deei (am ramas prietene ff bune, si cu
profa) si mi-a zis ca dragul de marius i-a dat ei mesaj ca sa se
impace:D.. si cum raspunsul ei a fost ceva gen ‘nu dau aurul din mana
pe tinicheaua de pe masa’, scumpi (cu accent pe i) s-a gandit sa mai
incerce si cu alta:))…hi hi…
7. De la o vreme am gasit un super status la yahoo :
„i.n.v.i.s.i.b.l.e”, care are 2 intelesuri: a) aluzie la 2 pers care
m-au dat pe stealth; b) considerati drq ca sunt invisible si nu ma mai
deranjati cu chestii stupide!!!… Bineinteles ca cele 2 intentii nu
si-au atins scopul:))
8.
Am trimis niste super mesaje de craciun&an nou…dar nu am primit
reply-uri…desi am dat si mass pe net, macar pe yahoo puteau sa
lase…booh, bah!…
9. Stati 2 sec sa pun anna lesko in playlist…asa, gata…
10. Asta seara a gatit tata:D…pe motiv ca mama e plecata din B pe
moment…hmm, ce mod interesant de a gati cascaval pane:))…don’t
worry…i’m still alive si fara nici o problema digestiva…repet
‘still’…
11. Am descoperit o super melodie, tot la vara’mea…dar pe alt post de
muzica…post care nu se afla in grilele din B…Viva se intituleaza
postul, Atomic Kitten – If you come 2 me, melodia…la refren are un
ritm absolut genial…si parca versurile vin de la mine…
12.
A propos de muzica si de titlul meu…de ce il cheama pe Alice asa cand
el e baiat?…asta din intrebarile memorabile gen ‘ de ce poarta
pilotii kamikaze veste de protectie?’…
13. sry, e cu ghinion
14. hai ca nu mai pot, scriu de aproape o ora
15. jurnal de bord, data stelara 5.01.2006_-_22:36
16. gata, nu mai scriu:)
V-am pupat
eof (b)
 
Lasă un răspuns

