Me first, me first !!!

Decembrie 21, 2005 at 5:12 pm (Diverse) ()

Doar testez…dar vad ca
merge…acum ar fi de preferat sa incep sa adaug tot felul de prostii
pe el….regret mult ca nu merge pe opera…sunt profund
atasata de browserul ala…nu ma intrebati de motive, ca inca nu le-am
gasit… 
Am voie
sa ma laud?…am descoperit noua fata weblog inaintea lui sub :P, si
drept pedeapsa a facut pe messenger-ul intre mine si fire…cu faze de
gen…”eu de ce nu primesc cod pe mail?”, „dar tu de ce ai primit?”,
„sper ca blogul meu nu pateste ceva daca nu ma inreg?”…and so
on=))…am si eu permis de intrare in clubul „eu am 50M spatiu”…Bow to you, Fire, oh mighty lord of romanian blog services!
Sunt
curioasa daca acum pot descoperi unde sunt salvate draft-urile….ca la
vechiul serviciu nu am apucat…nu-i nimic, mai bine:)…ca oricum o
luam acum de la 0…
Copilashi, eu va las acum, trebuie sa-mi verific fisierele si sa ma obisnuiesc cu noua structura….
V-am pupat,
eof(b)

 

Lasă un răspuns

