Din intelepciunea popoarelor…

Decembrie 12, 2005 at 10:49 pm (Diverse)

 De obicei primesc multe chestii amuzante pe YM (mass
messages), dar asta chiar trebuie sa o postez aici…nu debordeaza de
inteligenta, dar astept un ase-ist sa faca ceva asemanator:)) :

Poezie (si inginerii pot scrie versuri)

Intr-o balta neagra,

Patru ochi luceste.

Ce sa fie oare?

Cred ca e doi peste.

……

Pe un camp cu viorele

Crestea numai ghiocei.

Si-a venit mandrele mele

 Si le-a cules ei pe toti.

……

Creste iarba, iarba deasa

Perpendicular pe casa.

Vine calul si o paste…

Alta iarba se dezvolta.

……

Tara mea cu rauri multe

Si cu frunze si cu flori.

Ai in tine-o populatie

 De mai multi locuitori.

……

Si din bolovani cu apa

S-au format inspre apus,

 Muntii tai de incretire

Orientati cu varfu-n sus.

 ……

Trece lebedele-n zare.

Eu ma uit, ele dispare…


Dupa gramatica, clar vine din politehnica…desi fie vorba intre noi,
din ase ies oameni licentiati in economie, nu in litere:)….

Cred ca in postul kilometric am scris ca sunt alergica la
prostie…DAAAA…si daca ma mai deranjeaza vreunul (si nu este vorba
despre bloggeri…voi sunteti inteligenti…se stiu ei aia nesimtiti),
jur ca ii blochez….AAARRRRRGGGGGHHHH…gata:)

Era sa uit, ce sa fac, am fost dusa de val (a.k.a. momentul poetic de
mai sus)…mi-a fugit un abonat…din 2, am ramas cu unul:(…si nush
cine era…anyway…feedback pls…

Mesaj pt Fire, cred ca toti utilizatorii weblog.ro au primit mesaj
privat de la un alt serviciu blog, care isi lauda produsul
evident,…nu-mi miroase a bine….au voie sa trimita?

Well, eu am terminat de scris….

V-am pupat,

eof (b)

P.S. in urma notificarilor as dori sa adaug ca NU am nimic cu
studentii din politehnica, si mai mult, nici macar nu sunt sigura ca
aceasta poezie vine de acolo…asa am primit-o..si e amuzanta…nu
vreau sa se simta nimeni jignit…oki?:):*

6 comentarii

  1. sidryane said,

    mai, ai comentat asupra unei afirmatii care era inclusa intr-o fraza mai ampla si care fraza avea un anume sens. \’nu ma astept sa intelegi\’ = am un mod mai specal de a ma exprima, mod pe care nu il inteleg multi:P \’propozitii…aparent cu sens\”..never mind…nu te oblig sa ma vizitezi….mi-a facut placere…

  2. sorin_work said,

    Nu mai asculta ce au de spus toti, ca o sa ramai surda…
    Fiecare om are parerea lui, pe net cel putin ai posibilitatea de a selecta ce-ti place si ce nu. Nu-ti convine, nu citi. Nu-ti convine tie un comentariu, sterge-l! Fara mila! 😀
    Alegerea iti apartine.

  3. sidryane said,

    neah…libera exprimare…desi ai dreptate…e libera exprimare dar pe blogul meu am dreptul sa fac ce vreau:)…

  4. sorin_work said,

    Exact! Ai prins esenta 😉

  5. sidryane said,

    smart girl, aren\’t I?:)

  6. sorin_work said,

    Yes ma\’am! 😀

Lasă un răspuns

