Hai sa-ti arat Bucurestiul noaptea….

Decembrie 10, 2005 at 9:05 am (Diverse) ()

 Cam poetic titlul pentru ceea ce vreau eu sa scriu…pe
scurt…am fost pe la Unirea si dupa ce am iesit de acolo am vazut ca
norii aveau o pozitie ciudata, convergeau parca spre un punct…si am
facut o poza…ma rog, trecem peste faptul ca lumea se uita ciudat la
mine…dar imi place sa fac poze daca vad ceva interesant (din punctul
meu de vedere, of course – nu sunteti obligati sa credeti la
fel)…look (click pentru marire…si aveti intelegere fata de
calitatea imaginii….mobilul meu are rez de 1,3):

v-am pupat
eof (b)

2 comentarii

  1. maia said,

    chiar e o super poza!imi amintesc oarecum originalul:)

  2. jon said,

    am vazut ceva de genul asta ieri seara… sau alalteieri 🙂 sau …poate am visat

Lasă un răspuns

