Hey…update pe blog!

Noiembrie 30, 2005 at 3:08 pm (Diverse)

 Pregatesc un post manifest…u’ll see…. e lung, si il scriu
intai pe un notepad…pana il termin (sunt suparata rau! pe unii, pe
altii…nu vreau sa vorbesc, e cu dedicatie pentru o anumita categorie
de persoane…scrie la sfarsitul respectivului post…)….
 Revenind, pana il termin, delectati-va cu imaginile de galaxii pe
care le-am gasit… eu incerc sa le identific (de ex: 
Andromeda=m31(messier 31), si multe au 2 nume…), imaginile sunt
superbe…(si as vrea sa le vad pe viu la un observator pe undeva, ca
presupun ca la NASA nu ma primesc aia:)) ) acum caut poze cu aurora
boreala ( imagini demne de ochii unui rege – asa se zice despre
aurora…si asta sper sa am ocazia sa o vad…ca sa devin regina;) )…
sper sa-mi ajunga spatiul din fisiere….
Sper sa va placa (sunt imagini cu Andromeda din toate directiile….dar
e frumoasa:), si am gasit si casa noastra – Calea Lactee – din cate imi
aduc aminte de prin liceu…sistemul nostru solar e pe undeva spre
marginea ei, ca suntem tineri:) )

V-am pupat,
eof (b)

P.S. Imagini sunt si in zona laterala… scroll in jos… Lasati mesaj daca v-au
placut:)
P.P.S. Mai, nimeni nu a observat ca azi e Sf Andrei?…So ‘La multi
ani!’ Andrei si Andreea, sanatate, fericire si tot ce va doriti va
ureaza o Cristina:)…pupici…petrecere frumoasa!

Lasă un răspuns

