Bingo!

Noiembrie 25, 2005 at 5:02 pm (Diverse)

E a 3a oara cand rescriu insemnarea asta….mrrr….pe scurt, am
reusit sa identific cateva cuvinte din imaginea aia din zona laterala,
le-am tradus cu google si din ce mi-am dat seama, faza aia e din
Biblie, de la inceputul Genezei daca nu ma insel : ” La inceput a fost
Cuvantul / Si Cuvantul era la Dumnezeu / Si Dumnezeu era Cuvantul”…cu
lumea care s-a nascut din Haos….aoleo….blogul meu nu e asa
profund…..:), vreau totusi sa aflu care sunt cuvintele in germana,
parca suna mai filozofic…si mai putin religios…vreau sa gasesc
Eminescu – sau Luceafarul, sau Scrisoarea1 in germana….sa vedeti ce
tare o sa devina blogul meu atunci;)…gata…am aberat destul….deci
astia care stiu germana…pls help:)

Cate pot sa fac eu in acelasi timp ca sa pot sa uit……never mind…not important….
Eu am terminat
V-am pupat, nu ma uitati cu germana

eof(b)
 
re-edit:
O sa incerc sa deslusesc ce scrie in imaginea asta,
si vad eu cu traducerea…
Dar poate stie cineva?:)…
Eu nu inteleg ce scrie, de tradus ma descurc eu…
(click pentru marire <grazie, sub!> si plsss…ce scrie acolo?)
 
Vreau sa modific putin zona laterala, si scot imaginea, ca am gasit ce scrie acolo – pana la urma tot singura m-am descurcat:)
 
 
 
Im Antang war das Wort
und das Wort war bei Gott
und Gott war das Wort.
 
(si traducerea e ce am deslusit eu mai sus)
 
Lasă un răspuns

