Halatul…Cat e halatu', doamna?

Octombrie 8, 2005 at 9:53 pm (Diverse)

Sal’tare oameni buni, wass’up?….Missed me?…Hope so:)
Interesant titlu de insemnare, nu-i asa?:)… Pentru cei care sunt consumatori
de publicitate nu e un mare mister… este replica principala din reclama la produsele
altex (am scris cu litera mica ca sa nu fac reclama:) )…intrebarea principala
e urmatoarea: ce m-a apucat pe mine sa-i iau locul lui Andy Moisescu? (Sau mai
nou Dobrovolski – sper ca am scris corect numele aluia;) ) raspuns: pentru ca
de cand a renuntat Andy la emisiune, si implicit ea nu a mai fost transmisa pe
protv (iar am scris cu litere mici ca sa nu fac reclama), nici eu nu am mai apucat
sa vad vreun episod din marca inregistrata….sau parca am vazut unul, numai ca
am impresia ca au schimbat putin formatul si lipseste partea in care 3-4 experti
in publicitate comentau anumite spoturi romanesti.
Reclama la care ma refer eu mi se pare extrem de reusita…nu numai ca idee,
ci si ca jocul respectivului actor (si acum imi scapa numele lui – help pls)…desi
consider usor exagerata ideea ca o persoana poate ajunge la casa de nebuni in
incercarea disperata de a gasi produse mai ieftine decat cele oferite de respectiva
companie:)), dar tocmai asta atrage…si felicitari celui caruia ii apartine ideea:)
La polul opus , din punctul meu de vedere of course, se gaseste reclama la iaurtul
danone…faza aia cu ‘e timpul pentru o gustare’ intr-o familie de trei: mama,
tata si fiica. In principiu, ideea nu e asa dezastruoasa…dar… vocea mamei
care repeta la nesfarsit ‘sanatooos’, ‘gustos, foarte gustos, cel mai gustoos’
parca imi blocheaza niste rotitze pe creieras…are acelashi ton pe care il foloseste
mama atunci cand vrea sa-mi explice ceva…brrrr….. asta una, a 2a e fetita
care refuza faza cu sanatosul..ma rog stiti voi..dar cand pronunta accentueaza
prea tare, si mie imi da impresia de poezie invatzata pe dinafara si spusa sacadat….acum daca
vreun reprezentant al firmei imi citeste blogul si vede ce am scris o sa-mi zica
ca o persoana ca mine, fara studii de publicitate nu are dreptul sa-si dea cu
parerea asupra calitatii unui astfel de produs….DAR… eu imi dau cu parerea
in calitate de consumator de publicitate….si de fapt parerea mea din acest punct
de vedere este capitala…pentru ca sansele ca o gramada de tineri de acelashi
nivel cu mine sa-mi impartaseasca parerile sunt foarte mari… so…be careful….de
curiozitate… cei care cititi post’ul asta, dati’va cu parerea…si eventual
sa-mi ziceti si mie daca ati mai gasit ‘opere’ publicitare care merita discutate:)…
so…
 
v-am pupat.
eof (b) 
2 comentarii

  1. oagamaga said,

    Salut,
    Cred ca e Naumovici si nu e actor e directorul unei firme de publicitate. E profi\’, a a mai facut o reclama la niste televizoare ,daca nu ma insel. Oricum mie imi place.

  2. sonofrain said,

    nu e naumovici.
    naumovici a \”jucat\” in reclama cu televizoarele teletech – laser frate

Lasă un răspuns

