La pasa vine un arab fara de legatura cu continutul blogului:))

Mai 31, 2005 at 7:14 pm (Diverse)

Sper din tot sufletul ca cei care citesc insemnarea precedenta sa si intervina
intr-un fel sau altul….
D c am zis asta?…pentru ca eu nu mai am forta sa fac nimic…aseara am realizat
ca o gramada de planuri erau construite pe nisip….am scris inainte in blog cu
albastru o propozitie (ma rog, e fraza, dar trecem peste) si am avut neplacuta
surpriza sa observ ca inca mai e valabila…dar in alt sens si mult mai dureros….
Pot sa mai scriu o fraza cu albastru?…Pot? Pot? 🙂
Si daca nu-mi da nimeni voie, teapa fraierilor, e blogul meu:)
Asa…urmeaza fraza (….tinem lumea in suspans ca trebuie sa dau un paste la
google:) ): 
Cel mai trist lucru in lume, este acela, ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela
ce nu are nevoie de el.
Meditati si daca se prinde careva de un leac (vrajitoare, vodoo…sunt dispusa
sa incerc orice:P) impotriva senzatiei asteia de inutilitate…. Oricum, maine
la info o sa stau p net si o sa povestesc de atestatul dat in extraordinarul,
mirificul, superbul nostru liceu bucurestean….
bineinteles cu profi din alt liceu….din ciclul ‘politistul bun, politistul
rau…politistul rau e prost…’
Cam atat din blogul p ziua de azi…maine vine distractia….

V-am pupat, papa

eof (b)


P.S. insist cu adresa web din postul precedent…. macar mesaje sa vedem…
P.P.S. Pe cuvant daca mai inteleg ceva…Imi apar PS-urile de 3-4 ori….oare
ce-i?…sa speram ca s-a rezolvat….


P.S. insist cu adresa web din postul precedent…. macar mesaje sa vedem…
P.P.S. Pe cuvant daca mai inteleg ceva…Imi apar PS-urile de 3-4 ori….oare
ce-i?…sa speram ca s-a rezolvat….
1 comentariu

  1. sidy said,

    Nu s-a rezolvat….e…asta e….cititi si voi cum vorbeste cucul:)))….adica de 2 ori….

Lasă un răspuns

