Am uitat titlul….

Martie 27, 2005 at 7:48 pm (Diverse)

Romania -Olanda, blah blah…am luat-o ca de obicei…desi stadionul era impecabil
(ce vreti fratilor – Giulesti=calitate, nu noroiul din Ghencea <desi tin sa
cred ca poate aveam o sansa acolo:D>)

Nu m-am uitat nici o secunda la meci (ca nu aveam d c+ ca am scris la romana)…dar
fara sa vreau am avut parte de o serenada a-ntaia….

Sa ma explic:

Pentru cei care ma cunosc si stiu, precum si pentru cei care nu ma cunosc sau
nu stiu…stau la 20 m de stadion, nu am vedere „la mare” cum s-ar zice…dar
e suficient…

Cei care vin pe stadion se antreneaza mai intai la restaurantul Potcoava (o mica
paranteza, mancarea e bestiala acolo, si au niste vinuri super, mai ales in combinatie
cu cola pentru antialcoolici ca mine) si pana se da drumu’ la porti <ca lumea
vine ca taranii cu 3 h inainte de nu mai ai unde sa parchezi o masina> stau intre
blocuri si… stau…cu diferite activitati, dupa necesitatile spirituale sau
fiziologice…

Printre activitati se numara 2 care mi-au atras atentia in special (una la fiecare
meci al Rapidului, si una cu aceasta ocazie):

1. Actiunea care pune in evidenta corzile vocale… a.k.a. cantat.

 Programul artistic: Canta de Rapid, urmeaza o serie de injuraturi (in versuri
sau proza) la adresa rivalilor <cu precadere Steaua, Dinamo mai rar> si apoi
iar zic de Rapid si tot asa…faza interesanta e urmatoarea…galeria e formata
de gasti (drq sa le ia, ca nush grupurile) care se intrec in a canta..numai ca
unii stiu versurile si altii nu…si cand incepe cate un lider de grup sa cante,
din directia opusa (a.k.a. bucataria mea) se mai aude cate un: ‘Mai taci dreaq
din gura, sugi p..a ca esti prost…’ si interpretul se opreste ca un copil pus
la colt… Varianta 2…canta canta canta…si se opresc brusc intr-un elelaleeoooo
din lipsa de memorie… si iar se aude: Cum era mah?…in cazul in care unu’ se
face de kkt urmeaza refrenul…’Cine-i cel mai prost dintre noi?…X bip bip bip…’
(nu zic bip de frica de CNA, ci fiindca nu stiu sau nu inteleg ce zic aia)

Mi-a placut la primul meci din retur al Rapidului….am bagat imnul lui Socaciu
la calculator la volum maxim (ca au sarit ai mei de-un metru in sus), evident
s-a auzit in strada…si 10 min mai tarziu toate gastile cantau la unison… (macar
imnul sa-l stiti, daca pentru altceva sunteti prea beti..oricum, respect, mi-a
placut)

Acum se striga Romania…bla bla….dar se striga Romania si dupa terminarea
meciului…ca omu’ care n-are televizor acasa putea sa jure ca am batut…aclamatii…ole
ole…bla bla…ce face betia din om…

Si inca ceva…’mai bine ceferist, decat dinamovist…mai bine nush-ce decat
tigan (=stelist)…’ mai, fratilor…bag sama ca a fi rapidist e cea mai mishto
situatie ever…

Iar refrenul care imi place cel mai tare e:

In padurea cu alune, aveau casa 3 pitici

vine pupaza si spune:

M..e Steaua, m..e Steaua, m..e Steaua….
La urmatorul meci promit sa notez tot ceea ce se striga, fac un blog special…Bai
dasteptilor, nu trebe’ sa stai ca bou’ pe stadion ca sa stii ce se striga la galerie…e
suficient sa stai pe str mea:D

2. discutiile despre fotbal (ca tot romanu’ se pricepe la politica si la fotbal
<aia care n-are bani sa apara la televizor si sa le discute pe amandoua, stau
in spatele blocului meu si discuta doar fotbal…neuronii aia beti au si ei demnitatea
lor>)…si acum se pare ca era unu’ mai cu mot…care a inceput de piturca, de
echipa, ce de kkt suntem…si bineinteles ca si motive (a facut echipa cu fotbalisti
de la Steaua, fara rapidisti ca are alergie <Chiar asa?…lamuriti-ma si pe
mine…>)…ca apoi sa incheie apoteotic (oare tipul stie ce inseamna cuvantul
asta?…trecem peste): lasa mah ca vezi tu in campionat ce o sa se intample, asculta-ma
pe mine ca stiu…si iar faza cu ‘Cine e cel mai prost dintre noi…’ numai ca
acum, un dudui (masculinul d la duduie..:P) a strigat de la balcon..”ce drq zbierati
asa, unde va credeti…nu stiti nici unul nimic”…fac pariu ca un suporter stelist
ar fi fost mai frumos injurat decat fraierul meu

Acum sa va vad, poate vreun stelist sa ma bata in descriere de atmosfera?…nu
cred:P

Gata, v-am pupat

eof (b)


P.S. Sa se duca drq ala care mi-a bagat manele acum la 11:46 noaptea!!!! …
MOR! … manelisti …  

7 comentarii

  1. Anonim said,

    Vreau si eu sa stau pe strada ta…si vezi ca e ceferist nu cerefist….

  2. logical said,

    uitai sa ma semnez…

  3. sidy said,

    Am corectat…mersi…

  4. doaralex said,

    ce pot sa zic … eu am stat la 2 aruncaturi de batz de ghencea … nu ma impresioneaza ca s\’a jucat un meci pe giulesti … si de trista amintire pe deasupra … nationala romaniei nu mai intereseaza pe nimeni (cel putin in cazul meu) … prefer echipele care au ceva dorinta … daca nu de victorie mkr de a nu se face de ras … toti rapidistii asteapta acum 13 aprilie … condoleante de p acum …

  5. getalife said,

    Acum inteleg d c vbeste Cristina urat in utimul timp.Glumeam!Te iubesc asa cum esti!(Ya right!) 😀

  6. sidy said,

    eu vorbesc urat?….trebuie sa ma verific..me luv u 2…ya right!:P

  7. Blue RaY said,

    Hmmm …. ce sa zic …. vad ca esti o rapidista infocata …. dar avem noi grija sa schimbam asta …. oricum am eu o presimtire ca ti-ai cam schimbat parerea in legatura cu steaua ( oare d c ;)) ).Oricum tre sa recunosc ca si eu intre timp mi-am mia schimbat parerea despre rapid ( oare d c ;)) ) . Cam tarziu cu comentariul asta …… dar aqm am reusit sa citesc postu asta … asa k …. ata ete . Btw … Rapid -Steaua , sferturile cupei UEFA …. cele mai tari echipe din Romania …. m-as risca sa zic din Europa … oricum , rapidistilor , nu va faceti sperante sa ajungeti in semifinale , pt k nu aveti cum .La capitolui descriere de atmosfera ….. stelisti din fericire mai stiu si altceva dekt sa injure adversari ….. oricum cum voua va place cantecelu cu „padurea” asa si noua ne place ” la tigani … m..e …. la tigani :)) PS: e vb de rapidisti …. Oricum imi inchei aci reprosurile si jicnirile la adresa rapidistilor ….. sper ca la meciurile din sferturi sa se uite de aceasta dusmanie intre Steaua si Rapid si sa avem si noi pt prima data un meci cu adevarat frumos si in tribune si pe teren …… Poop U all …

    Cu respecte … cu ghilimele de rigoare pt dinamovisti …. Blue RaY
    PS: Forzza Steaua 😛

Lasă un răspuns

