Azi nu am nimic de zis, sau logic rullz, nu in lumea mea totusi….

Martie 23, 2005 at 9:47 pm (Diverse)

Da, chiar nu am nimic de zis…Oare d c am incept sa scriu?Ca sa demonstrez ca
stiu sa scriu…Mai bine fac aici comentariul la postul lui Andrei .Uite, dragule,
iti dedic si tie o pagina:
Acum sa caut ce am de comentat…o sec…gata, am gasit
 
Cause I’m high

Cause I’m high

Cause I’m high

la la da da da da la da da da shoobe do be do wa skibitty do da da da la

get jiggy with it scubbydooby wa


deci, scubbydooby da…..
sa-l pui pe cretu super erou
m-ai dat gata
anyway…asta inseamna sa nu ai nimic de zis…poate cu alta ocazie
v-am pupat
eof (b)
 
p.s. luvbird, identify urself….intreaba lumea de tine si nush ce sa le spun
oricum, meriti u pupik maare de tot pentru ce ai scris: }}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{
sper sa citesti…chiar sunt curioasa….
p.p.s. Cred ca e a 4 oara cand modific postul asta:)
Lasă un răspuns

