Unii sunt mai rasfatati…dar pe mine cine ma rasfata?

Martie 19, 2005 at 10:06 pm (Diverse)

Am impresia ca iri este extrem de rasfatata, avand in vedere ca ii tot dedic
insemnari…si la fel de rasfatati sunt cei care ma cunosc si care sunt singurii
ce pot intelege cat de cat ceea ce scriu
imi cer scuze pe aceasta cale celorlalti care intra in ‘haosul’ meu si nu gasesc
nici un pct de sprijin pentru ei…o sa scriu ceva fara sens la modul general
cand o sa am timp
pana atunci am de urat succes unei persoane care zilele astea (desi e vacanta)
are de trecut un hop in cariera liceala…forza, galeria te sustine si-ti da multi
pupici (galeria = eu, dar trecem peste, te multumesti cu atat)…gata, m-am mai
ocupat de cineva…
Blogul asta devine din ce in ce mai personal, si in unele cazuri, din ce in ce
mai la caterinca…btw, iri (AGAIN!!!!), cand gasesc crema de cerebel, promit
sa-ti pastrez o portie…trecand peste asta, ce pot spune, asta e tendinta in
liceul nostru minunat si bucurestean, caterinca toata ziua pentru ca altfel cedam…
Cum altfel s-ar explica faptul ca in loc sa invetze, elevii BAC2005 stau si scriu
in bloguri?
Spre deliciul celor care citesc si nu-si dau seama care-i faza d fapt….
Btw…se prinde careva care sunt blogurile legate de acelasi minunat liceu bucurestean?
Sunteti cei mai tari (asta daca reusiti si nu ma cunoasteti – gasca vesela, NU
TRISATI:P!)
Uite cum eu ofer multe, si de primit primesc, nu zic nu, dar vreau mai mult….aici
copil mic si dulce care vrea si merita sa fie rasfatzat….
gata, v-am pupat
eof(b)
 
P.S. iri (va rog sa nu zambiti:P), sa-ti faci toata tema pt info..te rog eu…
P.P.S mai e un copil pe care trebuie sa-l rasfatz….se stie oare?….l-am rasfatzat
acum :-*
 
2 comentarii

  1. getalife said,

    Promit sa-mi fac tema la info.dar nu pot s nu zambesc!:))Esti o scumpa!Ce aveti mai cu minunatul liceu?E un liceu de cacao k s nu ma exprim altfel.Si nu prea se face caterinca.Parerea mea!Pupici multi din partea mea(stai linistita inca n-am trecut de partea cealalta):)

  2. logical said,

    mai cristina…iti promit ca atunci cand imi inventez remodelatorul de molecule primul lucru pe care-l fac cu el e s-o transform pe directoare in hartie igienica…e ditamai femeia deci o sa iasa destula hartie pentru toti…si tineti-va bine ca o sa distribui si bere+iaurt pe gratis…asa ca super oferta…

Lasă un răspuns

