Reply pt GetALife

Martie 17, 2005 at 10:59 pm (Diverse)

M-a incurajat foarte mult comentariul tau
si o sa scriu in continuare, si vreau sa ma critici, chiar imi face bine
numai ca nu inteleg o chestie
cuv ‘haos’ apare de 2 ori (3 cu titlul blogului), si nu apare in insemnarea la
care mi-ai bagat tu comentariul….daca la tine asta inseamna mult…imi pare
rau…
acum, nu m-am gandit deloc la Eminescu cand am scris (oare d c te-ai gandit tu?),
pur si simplu am cautat un cuvant…si a iesit asta…iar faza cu getAlife e cam
deplasata, ori nu ma cunosti, ori ma cunosti iar ceea ce ai zis ai zis in genul
„vad paiul din ochiul altuia, dar nu si barna din ochiul meu”, te sfatuiesc sa
mai pui mana pe cartea de psiho de a 11a (daca m-ai bagat tu la Eminescu, precis
ai cartea pastrata bine in dulapior)
si in conditiile in care u te opresti din scris ca a venit taticul…cred ca
asta spune tot..
acum nu sunt rea, pur si simplu am raspuns la un comentariu
si il ‘apreciez’ (” au un scop)
e adevarat ca prima insemnare este cam tembela, am zis ca e prima
ma pricep la fel d bine la comentarii acide
si inca ceva
eu m-am prezentat
tu?
te astept
comenteaza si la asta, daca mai ai ce
eof (b)
 
 
1 comentariu

  1. getalife said,

    Hmm.Cristina,Cristina ..ce te-ai atacat!Hehe :))Chestia cu Getalife chiar nu era pt tine .A fost pur si simplu numele pe care am vrut sa mi-l pun.Asta era nickul meu pe Mirc si imi place cum suna.Nu a fost nici o aliuzie la ceea ce ais scris.Hai k nu mai comentez nimik k mi-e frica ca iar te iei d mine si dupa aia ma bati :P.
    pupici

Lasă un răspuns

