Ca doi ochi intr-o lumina

ianuarie 16, 2010 at 11:22 pm (Scurt si la... subiect!)

Cauta cineva propozitii cu titlul acestei insemnari. Multumesc de inspiratie:)) Sunt intr-o dispozitie foarte simpatica acum, asa ca m-am gandit sa mai scriu cate ceva. Sper sa nu uit tot ce am de zis:)).

In primul rand, vreau sa va fac sa radeti un pic. Am vazut recent “Did you hear about the Morgans?”, o comedioara amuzanta cu idolul meu Hugh Grant (da, stiu, e batran si ridat si naspa! But still cute!) si nu stiu cum s-a potrivit, dar am primit pe mess un link cu alte solutii la care pot apela cuplurile care au casatoria in impas sau probleme ale caderii parului. Enjoy!:))
*
Tradare! Stiti ce am langa usa de la intrare? O galeata cu PDL! Din zestrea primita de bunica:)) A venit la noi cu branza. Galeata, nu bunica!
Si o sa am grija sa o duc maine inapoi! Nu de alta, dar altfel am scandal. Unde mai gasesti o galeata buna in ziua de azi?:))
*
Azi a fost ziua de filme. Am vazut Original Sin (2001). Starring Antonio Banderas si Anjelina Joli. De cand AB a jucat rolul lui Antonio Benitez in “La ley del deseo”, moment in care statuia copilariei mele s-a daramat, nu prea mai reusesc sa-i vad fundul rotund si tare prin pantalonii mulati fara sa ma gandesc la imaginea “aia” din film. Cum sa joci rol de gay, literally? Si dupa aia sa joci in Desperados sau Zorro? Bine ca Almodovar nu e chiar foarte comercial pentru posturile noastre de televiziune.
Angelina e urata in draci. Punct.

Noapte buna, sa ne citim cu bine!:)

V-am pupat,
Eof(b)

8 comentarii

  1. K1ll3r said,

    Tu site-ul l-ai facut sa spui glume sau sa spui propozitia pana la urma?

    • sidryane said,

      Draga “Killer”,
      In primul rand, acest “site” este de fapt un blog, adica un jurnal online. Si cum este jurnalul meu online, scriu ce vreau eu, corect?:)
      In al doilea rand, daca ai fi citit mai multe carti, ti-ai fi dat singur raspunsul la intrebarea pe care ai primit-o ca tema la materia de lb romana cu ocazia zilei de 24 ianuarie. Gandeste putin: de ce sunt romanii de o parte si de alta a Milcovului “ca doi ochi intr-o lumina”? Raspuns: pentru ca apartin aceluiasi neam, corect? Si de ce vor “revolutionarii” sa-l sece? Tocmai pentru a nu mai exista nici o granita intre cele 2 parti ale aceluiasi neam.
      Da, e simplu… lasi jocurile, lasi internetul, hi5 si facebook, “smecheria” de neam prost, pui mana pe carte si poate n-o sa ajungi un prost, masa de manevra pentru toata lumea.
      Multa bafta iti doresc!

  2. Magda said,

    Ai putea te rog sa pui macar o propozitie….E pt tema fratiorului meu…Si sincer nu am nici o idee..mersi anticipat.

    • sidryane said,

      Pe voi asa ca generatie, nu prea va duce capul, nu? (gen, stiti ce e ala un blog pe wordpress?:P)?Am scris explicatia in comentariul de mai sus, desi nu eram obligata….

  3. gigi said,

    esti o mare proasta

  4. gigi said,

    esti varza

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

